Yardım Galaxy W recovery mode'da kaldı

    Konu Sahibi
Galaxy W recovery mode'da kaldı
Merhaba arkadaşlar bende galaxy w (GT-I8150) var kısaca wonder işte herneyse ben baya 2 aydır felan cm 12.1 kullanıyodum hiç bi sıkıntı yoktu bi ara adb den 'adb reboot recovery' komutu verdim recovery mode a girdi telefon kendi kendine cyanogen recovery yüklemiş telefonu ne kadar yeniden başlattıysam da nafile kaldı recovery mod da wipe yaptım olmadı rom atmayı denedim hata verdi recovery atmayı denedim hata verdi downloading moda alıyorum bu seferde pc hatalı sürücü olarak görüyor ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?

(yazılımsal olduğunu düşünüyorum o yüzden konuyu burda açtım)
 

Hocam USB JIG deneyin tekrar surucu hatasi alirsaniz kablo, PC USB portu ve son olarak telefondaki USB Portu degistirmeyi deneyin internette arastirin belki recovery den flashlanan Stock ROM bulabilirsiniz
 

H0lligan

Üye
denemekden zarar gelmez gördün zaten aynı telefonun başına neler geldi manyak bu wonder lar
 
Tepkiler: ghstr
    Konu Sahibi
Hocam USB JIG deneyin tekrar surucu hatasi alirsaniz kablo, PC USB portu ve son olarak telefondaki USB Portu degistirmeyi deneyin internette arastirin belki recovery den flashlanan Stock ROM bulabilirsiniz
Usb jig satın alınıyodu dimi ben masraf olmadan yapmaya çalışıyodum recovery sıkıntılı cyanogen recovery cm atmıyor stock bulamadım baya aradım nasıl bi recovery yapmışlarsa hiç birşey flashlamıyor imza hatası mı ne veriyodu
denemekden zarar gelmez gördün zaten aynı telefonun başına neler geldi manyak bu wonder lar
Dediğine katılıyorum olabilir belki sırf recoveryden kaynaklandığını düşünüyorum cwm varken hiçbişey yoktu


Bide şu usb jig hakkında biraz bilgi verebilirmisiniz (bide tabletim bozuk )
 


hocam USB JIG 1 TL ye mal oluyor size bi USB kablosunun ucunu koparıyorsunuz üzerindeki plastiği temizliyorsunuz sonra 300 KOhm luk direnci o dişlere değdiriyorsunuz cihaz Download Mode da açılıyor şu an meşgulum daha sonra daha ayrıntılı yardımcı olabilirim
 
    Konu Sahibi
Olayı anlayamadım ben download moda zaten giriyor ne işe yarayacak ki? Neyse saol ayrıntılı anlatıver elin boşken yoksa son çare tamirciye vericem artık -_-
 
    Konu Sahibi
Biri banlasın şunu lütfen
 
banlarlar veya banlamazlar ben bildirdim konudan kalkmış
 
Tepkiler: Fx.sasser ve ghstr
    Konu Sahibi
ee yok mu yardım eden yav :/

edit: tamamdır çözdüm sorunu benim bilgisayarın girişleri sıkıntılıymış daha doğrusu driverları odinden recovery attım açıldı tel herkese teşekkürler
 
Son düzenleme: