Galaxy W - One V = ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ben bu yorumlardan sonra Htc den biraz sağdum güzüm Atrix veya wonder a düştü biraz daha araştıracağım.
Ama Motorola diyince aklıma pek pozitif şeyler gelmiyor , sorunları varmıdır veya dayanıklılığı nasıldır.
 
Tepkiler: ozakin70
Allah Allah neo v ye güncelleme geldide ne oldu sanki herkes geri dönmek istiyor en iyisi cm bunu bi anlayamadınız gitti bu arada zoom yapmak için çözünnürlüğü düşürmen gerekir öbür markalarda zoom yapınca otomatik düşürüyor tek farkı o
 
Tepkiler: ozakin70

ozakin70

Üye

wonder alacağı tüm güncellemeri aldı ramden dolayı yeni güncelleme vermiyorlar ıcs veya jellbean gibi ama özelliklerini kapsayan bi paket gelecek


- - - Eklendi - - -

al bi de burdan yak şu ZTE N880E modeline jelly bean güncellelemesi gelmiş 512mb buda rami
haber:
 
Xperia ray tam sana göra!!
Ben kullanyorum surum 4.0.4
özelliklerini ve fiyatini bi ögren sonra karar senin!!
Hic kasma donma görmedim..
Istedigim oyunu oynabilyorum!!
 

frk uzn

Üye

Peki wifi sorununa ne diceksin wpa2 desteklemiyor demek nedemek ya zaten hemen hemen tum wireless ler wpa2 ben wpa2dn baska bisey gormedim
 
nası ya wonderda öyle bir problem yok ace 2 de öyle bişey olacağını sanmam koskaca samsung öyle bi hata yapar mı
 

erdi_s

Üye
Kardes alcaksin wonderi yukleyeceksin cm9u keyfine bakacaksin
 
Tepkiler: ozakin70
motorola atrix tam bir F/P telefon
 

Kerim.

Üye
galaxy w de sorun yok.gayet iyi cihaz.wifi da falan hic bi problem yok
 
Tepkiler: ozakin70
kerim336 kardeşime kesinlikle katılıyorum. Ayrıca karşılaştırdığınızda Wonder'in ,One V 'nin daha iyi olduğunu anlarsınız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...