Galaxy W I 8150

    Konu Sahibi
Galaxy W I 8150
Ana bant sürümünde XXLB4 ile XXLMI arasındaki fark nedir hangisi daha iyidir
 
Farkı bilmiyorum da o hafler ülkeyi yayınladığı ayı yılı sürümü falan temsil ediyor.
 
Kardeşim xxlmı daha iyi video çekerken ayrıca resim alabilme özelliğide eklenmiş
 

-Emre

Üye
Xxlmi tabi ki daha iyi value packli oluyor
 
Xxlmi tabi ki daha iyi value packli oluyor

Hayır, yanlış bilgilendirme arkadaşı. XXLB4 galaxy wonder için son versiyondur, ayrıca xda'da orijinal rom bölümünde Turkey kısmına bakarak da görebilirsiniz.
 
    Konu Sahibi
Ben telefonu teknik servise verdim en güncel sürüm için eskiden XXLB4 dü şimdi XXLMI
 

-Emre

Üye


Hayır, yanlış bilgilendirme arkadaşı. XXLB4 galaxy wonder için son versiyondur, ayrıca xda'da orijinal rom bölümünde Turkey kısmına bakarak da görebilirsiniz.

Nesi yanlış türkiye için value pack mevcut ama cihaz üzerinden yüklenmiyor.
 


Nesi yanlış türkiye için value pack mevcut ama cihaz üzerinden yüklenmiyor.

Tamam kardeşim zaten xxlmı kies üzerinden yüklenmiyor türkiyede almanya romu sanırım odinle yükleyebilir Son sürüm o