Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

raprudeboy

Üye
2 haftadır fln kullanıyorum , oyun konusunda rc6 da daha rahattı sanki. pek oyun oynayan biri olmadığım için fazla incelemedim.nfs takılmıyordu önceden bunda takılmalar var. şarj konusu da aynı eski sürümlerle. mobile ve wifi sürekli açık aktif kullanıyorum bana max 8 saat gidiyor şarjı.

oyun vs oynamadığım içinde tsf shell yükledim. RAM sömürüyorum :)

rc 6 ve 7 de telefon görüşmesinden sonra resetliyordu %80 telefon kendini. şimdi öyle bir sorunla karşılaşmadım.
 


artistsefa

artistsefa

Üye
çok güzel bir konu açmışsın ben cm9 yükledim ama bazen kasıyor bazı oyunları acmıyor açılıyor kapanıyor oyunlar oyundan atıyor
ve birde telefonun ekranın çerçeve gibi kırmızı çizgi kaplıyor devan lı oluyor internete bağlanırken biryere girerken neden oluyor bazen donuyor şimdi sık olmaya başladı neden yardım edebilirmisiniz
 

ilcarnefice

Üye
çok güzel bir konu açmışsın ben cm9 yükledim ama bazen kasıyor bazı oyunları acmıyor açılıyor kapanıyor oyunlar oyundan atıyor
ve birde telefonun ekranın çerçeve gibi kırmızı çizgi kaplıyor devan lı oluyor internete bağlanırken biryere girerken neden oluyor bazen donuyor şimdi sık olmaya başladı neden yardım edebilirmisiniz

Aynen bende de oluyor yok mu bir çözümü?
 

ilcarnefice

Üye
Android hata ayıklama dışında hiçbiri seçili değil
 

bursaprensi

Üye
Arkadaşlar benim bir sorunum var şu performans ayarlarından işlemciyi ayarlıyoruz ya ben 122 mhz 368mhz ayarlıyorum. hangi i/o scheduler i ayarlarsam ayarlayayım iki uc saat sonra kendi kendine max işlemci hızını 122 ye dusuruyor.

bununla ilgili bilgisi olan varmı?
 

eMReSK26

Üye
Arkadaşlar aradım ama bulamadım, kendi cwm yedeğini yüklemiş olan var mı? Ben tema launher vs. kurarken sorun yaşıyorum bir türlü istediğim gibi olmadı :s
 
ali.clay

ali.clay

Üye
öncelikle rom için teşekkürler. tek sorunla karşılaştım. mortal combat 3 ü orjinal sürümde yüklemiştim 350 mb indirme istiyodu şimdi 1 gb indirme istiyo onu nasıl çözebiliriz?
 

ÇILGINÖMER

Üye
ve sonunda final çıktı. herkese hayırlı olsun.
 

tarık_07

Üye
Final surumu nerde??
 

tarık_07

Üye
Yukeyenlerden yorumlari alalim arkadaslar.
 

ahmetsuha525000

Üye
Evet kaç aylık çalışma sonucu final versiyon çıktı. Konuyu güncelleyin :D
 

deadhero

Üye
EOL yani FİNAL sürümü çıktı :))))))))))))))))))

- - - Eklendi - - -

FİNAL çıktı ama malesef goo.im e upload edilmiş ve türkiyenin standart dns'lerini kullanan kişiler indiremiyor :(
 
safo95

safo95

Üye
    Konu Sahibi
eol yani final sürümü çıktı :))))))))))))))))))

- - - eklendi - - -

final çıktı ama malesef goo.im e upload edilmiş ve türkiyenin standart dns'lerini kullanan kişiler indiremiyor :(

link eklendi :)
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
beyler kullananlardan yorumlar bekliyoruz hadi ama :)
 

cavciv

Üye
Arkadaşlar görüntülü görüşme varmı dir
 
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Tabiki görüntülü görüşme yok. Olsaydı söylerdi Arco. En merak ettiğim mobil veride ne kadar şarj gittiği varmı deneyen ?
 


Üst Alt