raprudeboy
Üye
2 haftadır fln kullanıyorum , oyun konusunda rc6 da daha rahattı sanki. pek oyun oynayan biri olmadığım için fazla incelemedim.nfs takılmıyordu önceden bunda takılmalar var. şarj konusu da aynı eski sürümlerle. mobile ve wifi sürekli açık aktif kullanıyorum bana max 8 saat gidiyor şarjı.
oyun vs oynamadığım içinde tsf shell yükledim. RAM sömürüyorum
rc 6 ve 7 de telefon görüşmesinden sonra resetliyordu %80 telefon kendini. şimdi öyle bir sorunla karşılaşmadım.
oyun vs oynamadığım içinde tsf shell yükledim. RAM sömürüyorum

rc 6 ve 7 de telefon görüşmesinden sonra resetliyordu %80 telefon kendini. şimdi öyle bir sorunla karşılaşmadım.



