galaxy tab almalı mıyımm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy tab almalı mıyımm
yeni tablet alcam da sizce galaxy tab almalı mıyımmm ????
 
Neden olmasın? Bugün bir teknoloji markette inceleme fırsatı buldum tabii bu 5 dakikadan öteye geçmedi. Gayet etkileyici ve güzel göründü bana. Ancaaaak... Bunu telefon olarak da kullanacaksanız biraz zor. Sürekli kulaklık takıp görüşmek felan zor olur. Kulakta da kocamana aşırı komik bir durum olacaktır Yok telefon olarak kullanmayacaksanız da sanki ipad alsanız daha mantıklı gibi. fiyat etiketi 1200tl idi sanırım galaxy tabın. ipad ile fiyat farkı uçurum değil. Tabii ipad2nin çıkmış olması handikap İpad'e verecek paranız yoksa en mantıklısı galaxy tab sanırım
 
    Konu Sahibi
ipad a yetecek param var. ama şimdi galaxyde telefon özelliği olması da güzel. tabi ki dışarıda onu telefon olarak kullanmam ama ipad e göre biraz daha hoşuma gitti. evde telefonla konuşabilrm. ve nerdeyse ipaddaki özellikler de onda var.. ama ipad da daha büyük . o da güzel görünüyorr ... offfff
 
ipad neredeyse 2 katı ama ipad alırsanız da ipad2 gelecek... Çok karışık bi durum anlıyorum sizi. Bir de şöyle bir şey var. Sizin hangi işletim sistemine daha sıcak baktığınız. Bana kalırsa ben android derim bu nedenle galaxy tab ağır basar bende
 
    Konu Sahibi
bence de android ama şimdi internette yazıyo ki 10.1 falan gelecek.. kafam iyice karıştı yaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...