Galaxy SIII - Saumsung Mobile MTP Device

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy SIII - Saumsung Mobile MTP Device
Arkadaşlar telefonu kablosuyla pcye bağlıyorum yeni donanım buldu deyip duruyor basıyorum üstüne yüklendi diyor sonra tekrar yeni donanım bulundu diyor.

çözümü bilen arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum.

her tarafda aradım ama bi çözüm bulamadım.
 

badmus

Üye
bilgisayar win7 ise kendisi yukler driverleri ama xp falansa google amcaya samsung usb drivers yaz ve indir . sonrada yukle. tamamdir.
 
    Konu Sahibi
pc xp sp3 hocam. ama malesef dediğini yaptım oda olmadı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...