tupyupp
Üye
Galaxy s5 pasaporta kayıt ettirdim ama...
Bugün galaxy s5 cihazımı pasaporta kayıt ettirdim. Kayıt işleminden sonra cihazın çalıştığını gördüm arama yaptım sonra cebime koydum eve geldim. Şu an yine sadece acil aramalar yazıyor. BTK yı ve Avea yı aradım kayıt işleminde sıkıntı olmadığını söylediler. BTK işlemin 12 saat sürebileceğini söyledi. Ama cihazın açılıp tekrar kapanması normal mi?
