Samsung canlı desteğin dediğine göre; telefonun yedeğini aldıktan sonra sim ve sd kartı çıkarıp, telefonu fabrika ayarlarına getirmek lazımmış. Eğer olmazsa başka bir yol var mı diye sorduğumda ise işe yaramazsa teknik servisinize getirmeniz lazım dedi.
Sonuç ise hiçbir işe yaramadı bende. Siz de işe yarar mı bilemem