Galaxy S4 İlk Sarj

qktq

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S4 İlk Sarj
Daha önce samsung telefon kullanmamıştım nokia xpress musicten çağ atladım galaxy s4 aldım daha fabrikasyon sarjı bitmedi %22de ilk şarjın süresi ne kadar olmalı , tamamen bittiğinde mi olmalı , sonraki sarjlarda % kaçda iken şarja koymalı bu soruların cevaplarını arıyorum.
Teşekkürler..
 

iyice doldur bi yarım gün felan dolsun yani ekranda şarj doldu yazısı gelsin ozaman çıkar çünkü ilk şarjlar çok önemli oluyor bataryanın kariyerini belirliyor
 

qktq

Üye
    Konu Sahibi
iyice doldur bi yarım gün felan dolsun yani ekranda şarj doldu yazısı gelsin ozaman çıkar çünkü ilk şarjlar çok önemli oluyor bataryanın kariyerini belirliyor

evet zaten onun için bu konuyu açtım yani batarya bittikten sonra bi 12 saat hiç fişi çekmeden takılı tutuyorum ozaman.
 
evet mesela akşamleyin pilin bitti yada %2 felan kaldı akşam saat 8de tak prize sabah da saat 8de çıkar he fazla kalmasın zarar verebilir
 

ANIL

Admin
daha sağlıklı olması için 12 saat gerekli batarya tam dolmazsa şarzı hemen bitiyor

Batarya dolduğu zaman akım kesilir bu süre 2-2.5 saat arası değişir. 12 saat bekletmenin herhangi bir faydası yoktur.
 


Batarya dolduğu zaman akım kesilir bu süre 2-2.5 saat arası değişir. 12 saat bekletmenin herhangi bir faydası yoktur.

yanlış düşünüyorsun hocam 12 saatle şarz etmek yerine 2 saat veya daha fazla şarj etmek bir olur mu hiç ?
 

cumalitr

Üye
yanlış düşünüyorsun hocam 12 saatle şarz etmek yerine 2 saat veya daha fazla şarj etmek bir olur mu hiç ?

Li-on piller doldugunda elektrik akimi kesiliyor pile, o yüzden pilin durumu %100 olduktan sonra 12 saatte 32 saatte prize takili kalsa bile hicbirsey farketmeyecektir.uzun lafin kisasi %100ü görünce cekin prizden..
 

insipre

Üye
Li-on piller doldugunda elektrik akimi kesiliyor pile, o yüzden pilin durumu %100 olduktan sonra 12 saatte 32 saatte prize takili kalsa bile hicbirsey farketmeyecektir.uzun lafin kisasi %100ü görünce cekin prizden..

+1.kesinlikle. sizin bahsettiğiniz teknoloji eskide kaldı li-on piller şoklamayı gerektirmez.zaten üretildikten sonra şokluyorlar.
 
Li-on piller doldugunda elektrik akimi kesiliyor pile, o yüzden pilin durumu %100 olduktan sonra 12 saatte 32 saatte prize takili kalsa bile hicbirsey farketmeyecektir.uzun lafin kisasi %100ü görünce cekin prizden..

tamam işte o yüzde yüz yazısının gözükmesi için de 4-5 saat sonra gözüküyor yani 'Şarj Edildi kabloyu çıkarın' gibi bir yazı gelicek o yazıyı görmeden çekmemek lazım
 
Kardeşim yıl 2013 oldu artık eskide kaldı bu 8 saat 12 saat işleri. Telefonda yeşil ışık yansın batarya doldu diye çıkarabilirsin