Galaxy S3 ve Note 2 için JB 4.2.2 gecikebilir

Sponsorlu Bağlantılar

PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 ve Note 2 için JB 4.2.2 gecikebilir
Arkadaşlar doğruluğu ne kadar var bilinmez ama Sammobile twitter üzerinden az önce bir tweet attı.Tweette;

"Samsung S3 ve Note 2 için 4.2.2 güncellemesini erteledi.Nedeni; yeni Touchwiz S3 ve Note 2 için geliyor"

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar



DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
İns beklemeye degcek yepyeni görunumlerle gelcek bir güncelleme olur
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
şöyle 1-2 ay gelmesin gelince adam gibi sorunsuz gelsin inş
 
enterneoll

enterneoll

Üye
bekleriz ama çıktığında buna deysin yeter tabi arada sızan sürümler olsun :ehe
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
Belliydi zaten gecikecegi ; bknz: yeni gelen 4.1.2 sus payı güncelleme si :(
 
furkann20

furkann20

Üye
geberdik artık gelsin. beklediğimize değer inş. 4.2.2 adam gibi olursa 5.0 gelmese de olur.
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Beklemeye gerek yok AOSP rom kullanın samsungun romları çöple dolu ve yavaş. Samsung rom 1GB~ yer kaplarken AOSP romlar 200MB~ yer kaplıyor ve 2 kat daha hızlı.
 
ravenas

ravenas

Üye
Valla iyi bir şey çıkacaksa ortaya beklemeye değer.Yeter ki güzel bir 4.2.2 sürümü çıkarsınlar :)
 
aleranol

aleranol

Üye
Beklemeye gerek yok AOSP rom kullanın samsungun romları çöple dolu ve yavaş. Samsung rom 1GB~ yer kaplarken AOSP romlar 200MB~ yer kaplıyor ve 2 kat daha hızlı.

Sürekli 60fps de cabası
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
S3 için sorun olmayabilir ama Note 2 için Sammy rom şart bence.S-Pen'i AOSP'da adam akıllı kullanamıyoruz.
 

anemikvampir

Üye
#direngalaxys3 :)
 
PriZm

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 

ggokhan08

Üye
Ya bn omega 4.2.2 yükledim acaba bu cikacak olan surum cok farklimi olcak bundan
 
fk555897

fk555897

Üye
Fazla gecikmez inşallah. Note 2 için. Arkadaşlar size güncelleme çıkınca hemen yüklememenizi öneririm. Nedeni ise 4.2'nin S4'de kasması
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Fazla gecikmez inşallah. Note 2 için. Arkadaşlar size güncelleme çıkınca hemen yüklememenizi öneririm. Nedeni ise 4.2'nin S4'de kasması

Geç çıkacaksa her şeyi düzeltip verirler sanırım.
 
vega1977

vega1977

Üye
omega 4.2.2. performans nasıl kasma yada başka bir durum var mı
 
enterneoll

enterneoll

Üye
bu kadar beklettiğine göre samsung kesin iyi bir iş çıkarıcak ortaya ben sabırlıyım çünkü hala telefonumdan çok memnunum :)
 
uqurykn

uqurykn

Üye
İnş. uygulama kurarken hafızayı biz seçebiliriz yeni sürümde bana göre en eksik özellik:off:
 


Üst Alt