galaxy s3 tanıtıldı..

61semih

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s3 tanıtıldı..


Güney Kore'nin teknoloji devlerinden Samsung'un, belki de bugüne kadar hakkında en çok spekülasyon yayımlanan akıllı telefonu Galaxy S III, Londra'da düzenlenen etkinlik kapsamında nihayet resmi olarak tanıtıldı.


136.6 mm x 70.6 mm x 8.6 mm ebatlarında ve 133 gram ağırlığında tasarlanan Galaxy S III, 1.4 GHz saat hızında çalışan dört çekirdekli Exynos 4 Quad platformundan ve 1 GB RAM'den güç alıyor, Android 4.0 ICS işletim sistemini kullanıyor.


4.8-inç boyutunda ve 720 x 1280 piksel çözünürlüğünde dokunmatik Super AMOLED ekrana, 16 GB / 32 GB / 64 GB dahili flash bellek seçeneklerine yer verilen akıllı telefonda kapasite microSD kartlarla arttırılabiliyor.

Bluetooth 4.0, A-GPS, NFC ve Wi-Fi ile donatılan akıllı telefonun ön yüzünde 1.9 MP, arka yüzünde ise 8 MP kamera konumlandırılmış. Ana kamera HD video kaydı yapabiliyor.

2100 mAh'lik bataryaya sahip akıllı telefonun fiyat ve çıkış tarihi bilgisi bulunmuyor.



 

Lenneth

Üye
Tasarimini begenmedim, HTC One X cok daha iyi.
 
Tasarım mükemmel . donanım da güzel artık geriye uygulama kaldı
 
Tepkiler: Elektr0

Türe

Üye
Tasarım mükemmel . donanım da güzel artık geriye uygulama kaldı

Bence de tasarimi guzel olmus yuvarlak hatlar iyi dusunulmus lakin ekran 4.3 veya 4.5 olsa daha iyi olurdu bana kalrsa . Merakla turkiyeye gelmesini bekleyecegim buyuk ihtimalle yazin gelir
 

aleranol

Üye
Lanet olsun tasarımı berbat yoksa herşeyi mükkemmel aah be tasarımı şu komik olan dediğim Arkadaşlar artık one x one v yada iphone 4s diyeni keserim haberiniz olsun Ben bile samsung'a artık güveniyom vaayt bea.
 
Lanet olsun tasarımı berbat yoksa herşeyi mükkemmel aah be tasarımı şu komik olan dediğim Arkadaşlar artık one x one v yada iphone 4s diyeni keserim haberiniz olsun Ben bile samsung'a artık güveniyom vaayt bea.

iphone 5'i bekle
 

TeAmo42

Üye
incelik olarak çok hoş bence
 
Donanım olarak beğendim ama 4.8 ekran abartılı olmuş.
Taşımak için yanında çantada verirler her halde.
 

klongs

Üye
Lanet olsun tasarımı berbat yoksa herşeyi mükkemmel aah be tasarımı şu komik olan dediğim Arkadaşlar artık one x one v yada iphone 4s diyeni keserim haberiniz olsun Ben bile samsung'a artık güveniyom vaayt bea.

sen bile s3 u begendiysen iphone 5 ten fazla satar
 

Türe

Üye
O incelik buyuklugu hissettirmiyor s2 den biliyorum bunun üstune Apple nasil bir iPhone 5 hazirlayacak daha da meraklanmaya basladim
 
A9 kullanmıslar acaba a15leri ceyizlerinemi koyacaklar!
 

klongs

Üye
wifi ile sarj ozelligi varmis o nasil oluyor ki
 
29 mayıs dedi heralde yanlış duymadıysam satışda olacak. evet bu modelide gördük gayet güzel bir model ama ben daha ihtişamlı birşey bekliyordum iphone5 bunu gömebilir yeni cihaz alacaklar iki kere düşünsün.cihazın ön kısmını beğendim ama arka kasa çok başarısız olmuş bence.
 

61semih

Üye
    Konu Sahibi
wifi ile sarj ozelligi varmis o nasil oluyor ki
geçenlerde amerikan cadillac araba firmasıda sanırım iphone için böyle bir aksesuar tanıttı.olabiliyor sanırım.
ek olarak sesle komut sistemide var telefon kilit modundayken kamera play müzik vs diyince otomatik komutları algılayıp yerıne getirdiği söyleniyor şimdilik 8 dil desteklediği ve siri ye göre şivelerden etkilenmediği söyleniyor

---------- Eklendi @ 21:20:14 ---------- Yazıldı @ 21:19:54 ----------

edit wifi ile değil kablosuz şarj