Galaxy S3 Mini --- NOKİA N9

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
tavsiyeleriniz için teşekkür ederim arkdaslar N9 alacağım inşallah

yorumlara bakılırsa N9 her zaman bir adım daha önde
 
Aynen öyle kardeşim.

- - - Eklendi - - -

En büyük avantajı açık kod kaynaklı olması.
 
    Konu Sahibi
açık kodlu ama bu android n9 a ne zaman portlanır uzun sürer gibi geliyor ondan kararsız kaldım birde 3g görüntüsü olmadğı için yoksa bun eksikleri olmasaydı bu soruyu sormya bile gerek yoktu
 

MertcaN9

Üye
http://www.maxicep.com/meego/n9a-genel-bakis-ve-incelemem-7-730950.html#post5572599 kardeşim bu konuya bir göz gezdir N9 a android portlandı zaten şu an stabile en yakın sürümü var JB yükleyebiliyorsun ayrıca android varken tabanında meeGo kalıyor yine yani 2 sistemi bir arada kullanıyorsun telefon her ne kadar desteksiz ve ölü olarak lanse edilsede geliştiriciler tarafından çok zengin ve açık bir dünya var N9 da misal veriyorum tüm telefonlar içinde en iyi whatsapp N9 da var bunu herkeslede tartışırım geliştiriciler çok zengin özellikler kazandırmışlar daha beta bile olmasına rağmen swipe ile tasarıma hiç girmiyorum zaten en şahane kısmı orası
 

[ENGİN]

Üye
açık kodlu ama bu android n9 a ne zaman portlanır uzun sürer gibi geliyor ondan kararsız kaldım birde 3g görüntüsü olmadğı için yoksa bun eksikleri olmasaydı bu soruyu sormya bile gerek yoktu

android 4.1 portlanmış durumda zaten bir kaç eksigi var tabiki tamamıyla optimize edilmemiş durumda görüntülü görüşmeye gelince o bir eksiklik ama gtalk üzerinden yapılabiliyor.şimdilik hangimiz kullanıyoruz ki zaten
 

pRime.

Üye
n9'un sadece 16 ve 64 gblık versyonları var. 999 tl'ye satılanı beyaz 64lük model.
 

[ENGİN]

Üye
n9'un sadece 16 ve 64 gblık versyonları var. 999 tl'ye satılanı beyaz 64lük model.

Bu 32 lik nerden çıktı anlamadım varmı gerçekten serdar yada yurtdışına özgü bir versiyon mu çözemedim valla
 
[ENGİN];5572754' Alıntı:


Bu 32 lik nerden çıktı anlamadım varmı gerçekten serdar yada yurtdışına özgü bir versiyon mu çözemedim valla

Kafam karıştı dinime imanıma valla yaa :allala: e benim verdiğim linkte 32GB lık yazıyo yaw
 
[ENGİN];5572780' Alıntı:


Bende o yüzden sordum stok'larında varmı diye

valla bilmiyom ki bir karışık, bir dolaşık, bi bulaşık, bi durum oldu biri var diyo biri yok diyo anlamadım gitti Nokia'nın sitesinde gösterir mi acaba?
 

[ENGİN]

Üye
bak istersen ama sanmıyorum
 
[ENGİN];5572815' Alıntı:
bak istersen ama sanmıyorum

bakıyorum şimdi

- - - Eklendi - - -

baktım ama hafıza seçeneği olarak ''16 yada 64GB'' yazıyor kandırmışlar beni
 

pRime.

Üye
32lik model yok. Hiç üretilmedi. Sadece siyah ve beyaz modelin 64 gblığı var ama siyah 64 gb türkiyeye gelmedi. O Verilen linkteki ilan kandırmacadan başka bir ley değil.
 

[ENGİN]

Üye
32lik model yok. Hiç üretilmedi. Sadece siyah ve beyaz modelin 64 gblığı var ama siyah 64 gb türkiyeye gelmedi. O Verilen linkteki ilan kandırmacadan başka bir ley değil.
Bende öyle düşünmüştüm şimdi baktım nokşa sitesine sadece 16 ve 64 lük var
 
Her türlü N9 tavsiye ederim. Sırf görünüşü için almaya deger Hele 64 gb olanın tadından yenmez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...