fly53
Üye
bi zahmet versin samsung onuda vermesse artık zaten 4.1 di ilk cıkısı bari 4.2 yi versin bundan sonra giderim general mobile alırım daha iyidir samsung un güncelleme vermesi için illa amiral gemisini almamız gerekiyor
- - - Eklendi - - -
biliyorum tabi baktım ikisinede fazla bir fark olacağını sanmıyorum jelly bean jelly bean dir asıl android 5 farklı olacak
Hocam mantıklı birsey soyleyin 1 ghz telin nesine 4.3 gelecek daha 4.2.2 gelmemiş siz ne diyorsunuz şaşırmayın
Kardesim öyle 1 ghz diye küçümseme bi overclock yap bakim noluyo ayrica 1 ghz iki çekirdek de çalışıyor....
Katılıyorum kardes
Aynen 1ghz dionda çift çekirdek yani 2ghz de diyebiliriz zaten güç tasarrufunu acmadigim surece 800 MHz 1400 MHz arasi gidiyor zorlanirsa 2000 e cikiyo herşeyi geçtim s3 mini kucumsenecek tel değil s3 de bile o sistemde 1 GB RAM var bu cihazdada 1gb RAM var parasinin hakkini da sonuna kadar veriyo kullanmayan bilemez
4.2.2 %50 ihtimal, 4.3 %20 ihtimal, 5.0 %0 ihtimal veriyorum.
Ama 5.0 sonrası custom rom portlayanlar coşabilir. Çünkü 5.0 neredeyse tüplü televizyonun bile çalıştırabileceği bir yapıya sahip olacak. Yüksek donanım ihtiyacı olmayan bir OS olması en büyük artısı olacak. :rolleyes:
aldığım sağlam bir kaynaktan samsung s3 mini için 4.2.2 sürümünü pas geçerek 4.3 sürümüne güncellenecek s3 minin güncellemeside 5.0 kadar olacakmış.... s3 mini kullanıyorum apex launcher la tamamen stabil çalışıyor 0 donma yapıyor bilginiz olsun
Aynen 1ghz dionda çift çekirdek yani 2ghz de diyebiliriz zaten güç tasarrufunu acmadigim surece 800 MHz 1400 MHz arasi gidiyor zorlanirsa 2000 e cikiyo herşeyi geçtim s3 mini kucumsenecek tel değil s3 de bile o sistemde 1 GB RAM var bu cihazdada 1gb RAM var parasinin hakkini da sonuna kadar veriyo kullanmayan bilemez
arkadaşlar galaxy 3 mini ye android 4.3 günceleme gelecekmi yardımcı olursanız sevirimm ya haberinizi bekliyorum
abi hersey guzel de su cift cekirdek olayi kanayan yara . 1 ghz lik islemci cift cekirdek oldugu zaman 2 ghz ye cikmiyor maalesef. overlock la yukseltsen bile imkani yok 2 ghz ye cikmaz. s2 1.2 ghz overlockla max yukseltildigi zaman 1.8 oluyor.
abi hersey guzel de su cift cekirdek olayi kanayan yara . 1 ghz lik islemci cift cekirdek oldugu zaman 2 ghz ye cikmiyor maalesef. overlock la yukseltsen bile imkani yok 2 ghz ye cikmaz. s2 1.2 ghz overlockla max yukseltildigi zaman 1.8 oluyor.
2ghz e cikiyor kardes resimli olarak baska bi konudada gosterdim bu olayi kendi telimden cekip cift islemciyide yuzde yuz kullaniyor ve 2ghz oluyor islemci sen 1ghz i yukseltmeden bahsetmissin oyle bisey olmaz zaten 1.8 bile olmaz hikaye yakarsin teli hemen
Valla ne yalan söyliyim aynen öyle hocam çok doğru bir konuya da parmak bastiniz ama benim demek istedigim su 4.2.1 ile 4.2.2 arasında bir fark yokken Samsung s4 çıkartip 4.2 koyup telefonu apayrı yapabiliyor ama gel gelelim ki 4.3 le 4.2 arasında görünüm olarak 0 fark ama samsung un isi belli olmaz
1 ghz i 1.8 yaparsan islemciyi yakarsin
- - - Eklendi - - -
O konunun linkini atabilirmisin eger islemci 2 kata cikiyosa s3 mini alirim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?