arkadaşlar selamun aleyküm,bende samsung galaxy s3 aldım da acaba ıyımı yaptım kı bilemedim, yani şuanlık telefon çok güzel fakat şarj konusunda sıkıntı yaşamaktayım ama aldırış etmiyorum,bu arada samsungdan nefret eden biriysiydim htc fanboyuyum fakat s3 benı cezbetti acaba iyi mi yaptım sölemek istedikleriniz neler kullanımı hakkında ipucu falan