MasteLaa
Üye
Şu nexusun arayüzünü anlamış değilim hiç hoşuma gitmiyorburda multitaskinge nexus daha hızlı yanıt veriyor ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
- - - Eklendi - - -
Jelly Bean ile denedin mi
yok valla iki üç hafta önce arkadaşla değiştik ics yüklüydü
- - - Eklendi - - -
yalnız jelly bean akıyor ya
Şu nexusun arayüzünü anlamış değilim hiç hoşuma gitmiyor
evet bencede şekil duruyor asıl touchwiz beş para etmez
ics'li nexus 3310'dan farksız ama jb'li uçak misali
- - - Eklendi - - -
bence çok hoş
evet bencede şekil duruyor asıl touchwiz beş para etmez
bilmem benim hoşuma gitmiyor
o da iyi
bilmem benim hoşuma gitmiyor
dimi ya bak onu atlamışım
Klasik bir şey söyleyeceğim hazır olun : Zevkler ve renkler tartışılmaz
Estafirulah dokunman yeter telefona
dimi ya bak onu atlamışım
- - - Eklendi - - -
ya harbiden ben sadece ufak incelemelerle neden bu kadar laf sahibi oluyorumki kullanan var burda yunus gider
Evet optimize edildi..birşey sorucam jelly bean gerçekten optimize edilmişmi androidin hamtallığı gitmişmi telefoncu bana masalmı anlattı yoksa100 tane video izledim hepsinde süpe çalışıyo eneyen varmı
birşey sorucam jelly bean gerçekten optimize edilmişmi androidin hamtallığı gitmişmi telefoncu bana masalmı anlattı yoksa100 tane video izledim hepsinde süpe çalışıyo eneyen varmı
Of süper dedik kardeşim inan artık
Bir daha söyle bir daha
Of süper dedik kardeşim inan artık
Tamam yolluyorum.sabırsızlanıyom hadi samsung yolla artık şunu
s2 ye gelirmi peki bu s2 nin donanımı nexus dan çok çok daha iyi
S2 ye gelmeyecek büyük ihtimal ama Custom Romlar var.s2 ye gelirmi peki bu s2 nin donanımı nexus dan çok çok daha iyi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?