ben kızmaya bıktım siz böyle alakasız başlık yazmaya bıkmadınız töbe töbe
yok s2 ye andro 4 gelmicek çıkarmıcaklarmış çıksada sana vermiceklermiş....![]()
başlık sanki yayınlanmışta müjde veriyo gibi içerik ise ne zaman çıkacağını soruyor büyük bi çelişki yok mu sence ??????????????????????????????????????
niye bu kadar kizdin hicbir anlam veremiyorum...
başlık sanki yayınlanmışta müjde veriyo gibi içerik ise ne zaman çıkacağını soruyor büyük bi çelişki yok mu sence ??????????????????????????????????????
samfirmware da videosu var bak arkadaşımben kızmaya bıktım siz böyle alakasız başlık yazmaya bıkmadınız töbe töbe
yok s2 ye andro 4 gelmicek çıkarmıcaklarmış çıksada sana vermiceklermiş....![]()
bilmiyosan yorum yapma madem çıkmıcak diyosun ozmn bu konuya bakma merak ettik sorduk sanane sen kim oluyon fazla atarlanma bakıyım sakin ol evlat ..
----------Eklendi @ 14:03:40 ---------- Yazıldı @ 14:02:50 ----------
hem herhangi bi rom olsa android romları bölümüne açardım dimi beyin yokki adamda
evet tek sorun beyin bende onu diyorum ama güzel tıfıl kardeşim benim bu sürüm ne zaman çıkacak diye yazsan başlığı daha güzel olmaz mı ama beyin demişsin doğru demişsin nerdeeeeeeeeeeeeee......bilmiyosan yorum yapma madem çıkmıcak diyosun ozmn bu konuya bakma merak ettik sorduk sanane sen kim oluyon fazla atarlanma bakıyım sakin ol evlat ..
----------Eklendi @ 14:03:40 ---------- Yazıldı @ 14:02:50 ----------
hem herhangi bi rom olsa android romları bölümüne açardım dimi beyin yokki adamda



sende demek istediğimi anlamamışsın canın sağolsunsamfirmware da videosu var bak arkadaşım

Olmadı evde kendinize bir sandwich yaparsınız afiyetle yersiniz.![]()
Olmadı evde kendinize bir sandwich yaparsınız afiyetle yersiniz.![]()




