galaxy s2 ye resmi android 4,0 icecreamsandwich

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
djdeycan

djdeycan

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2 ye resmi android 4,0 icecreamsandwich
galaxy s2 ye resmi android 4,0 icecreamsandwich güncellemesini ne zaman samsung kies programından güncelleyip kullanablicez bilgisi olan varmı ?
 


cargo3230

cargo3230

Üye
ben kızmaya bıktım siz böyle alakasız başlık yazmaya bıkmadınız töbe töbe
yok s2 ye andro 4 gelmicek çıkarmıcaklarmış çıksada sana vermiceklermiş....:off::vur
 
PriZm

PriZm

Üye
ben kızmaya bıktım siz böyle alakasız başlık yazmaya bıkmadınız töbe töbe
yok s2 ye andro 4 gelmicek çıkarmıcaklarmış çıksada sana vermiceklermiş....:off::vur

niye bu kadar kizdin hicbir anlam veremiyorum...
 
cargo3230

cargo3230

Üye


niye bu kadar kizdin hicbir anlam veremiyorum...
başlık sanki yayınlanmışta müjde veriyo gibi içerik ise ne zaman çıkacağını soruyor büyük bi çelişki yok mu sence ??????????????????????????????????????
 
PriZm

PriZm

Üye
başlık sanki yayınlanmışta müjde veriyo gibi içerik ise ne zaman çıkacağını soruyor büyük bi çelişki yok mu sence ??????????????????????????????????????

bak bu forumda bunun gibi acilan bir suru konu var sen hepsine aldiris edersen ohoo.. alismaya bak en iyisi.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
ben kızmaya bıktım siz böyle alakasız başlık yazmaya bıkmadınız töbe töbe
yok s2 ye andro 4 gelmicek çıkarmıcaklarmış çıksada sana vermiceklermiş....:off::vur
samfirmware da videosu var bak arkadaşım
 
djdeycan

djdeycan

Üye
    Konu Sahibi
bilmiyosan yorum yapma madem çıkmıcak diyosun ozmn bu konuya bakma merak ettik sorduk sanane sen kim oluyon fazla atarlanma bakıyım sakin ol evlat ..

----------Eklendi @ 14:03:40 ---------- Yazıldı @ 14:02:50 ----------

hem herhangi bi rom olsa android romları bölümüne açardım dimi beyin yokki adamda
 
by_oguz

by_oguz

Üye
bilmiyosan yorum yapma madem çıkmıcak diyosun ozmn bu konuya bakma merak ettik sorduk sanane sen kim oluyon fazla atarlanma bakıyım sakin ol evlat ..

----------Eklendi @ 14:03:40 ---------- Yazıldı @ 14:02:50 ----------

hem herhangi bi rom olsa android romları bölümüne açardım dimi beyin yokki adamda

kardeş öncelikle kimseye hakaret etmeye gerek yok. öğrenmek istemişsin bu senin doğal hakkın kimsenin birşey dediği yok ama konu başlığın yanlış bence de. icecream ne zaman gelecek? diye başlık atsan daha iyi olurdu. şahsen bende konu başlığını görünce icecream geldi sandım.
 
cargo3230

cargo3230

Üye
bilmiyosan yorum yapma madem çıkmıcak diyosun ozmn bu konuya bakma merak ettik sorduk sanane sen kim oluyon fazla atarlanma bakıyım sakin ol evlat ..

----------Eklendi @ 14:03:40 ---------- Yazıldı @ 14:02:50 ----------

hem herhangi bi rom olsa android romları bölümüne açardım dimi beyin yokki adamda
evet tek sorun beyin bende onu diyorum ama güzel tıfıl kardeşim benim bu sürüm ne zaman çıkacak diye yazsan başlığı daha güzel olmaz mı ama beyin demişsin doğru demişsin nerdeeeeeeeeeeeeee......:alkis
bide insanımıza ne kadar zor geliyo özür dilemek evet arkadaşlar başlık yanlış olmuş kusura bakmayın dese 60 sene ağırlaştırılmış hapis yatacak sanki offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff of.......:ah
demek istediğimizi anlamışsındır heralde başlığa bidaha bak ve özür bekliyoz senden ona göre.....(zor ama ):ehe

----------Eklendi @ 14:53:17 ---------- Yazıldı @ 14:48:10 ----------

samfirmware da videosu var bak arkadaşım
sende demek istediğimi anlamamışsın canın sağolsun :ehe
 
djdeycan

djdeycan

Üye
    Konu Sahibi
sendenmi özür dilicem git istediğim gibi başlık açarım şikayet etceksende et çokta umrumda sanki adama bak beyin herkezde varda senin işin gücün yok burda açılan konulara başlıklara bişeyler buluyon normal başlık açınca sorsam bi kişi bakmıyo onuda denedik ben hep böyle açıyom sölersin admine önce okusunlar konuları sonra izin versinler açılmasına istediğimi yaparım zoruna gidiyosa şikayet et
 
cargo3230

cargo3230

Üye
güzel kardeşim şikayeti aciz insanlar eder o bilinçteyim şükür de o dediğin android 4 çok önemli bi konu sıradan bi konu değilki ben senden fazla bekliyom konuyu görünce geldi mi yaa falan oluyor insan ama en azından başliğın sonuna bi ''?'' koymak çok mu zor arkadaşın dediği gibi sitede bunun gibi çok yanlış başlık var ama sybian belledir android 4 tür bunlar önemli konular bu konularda bari yanlış başlık yazmayın.....
 
djdeycan

djdeycan

Üye
    Konu Sahibi
doğru yazında da 250 gösterim 0 cevap oluyo çaktınmı devlet meselesi değil 4,0 geldi diye bukadar sevinme bizde bekliyoz sorduk bilmiyom desen uzamıcaktı yada yapma yorumm adam gibi söle en başta bi anda sevindim de allahın bi tane bilgisayar yazılımı için bizde k.b derdik
bana öle yaparsan karşılık verirm bende
 
cargo3230

cargo3230

Üye
haklı olsan cevap versen de ezsen beni utansam gam yemicem yurdum insanı bişeyden anlamaz ama sen gibi lafınıda esirgemez....
 
djdeycan

djdeycan

Üye
    Konu Sahibi
emin ol senden daha iyi anladığm konular vardır
 
PriZm

PriZm

Üye
Tartışma daha devam ederse birazdan :locked: olacak.
 

Ahad

Üye
Bende merak ettim... Android 4.0 Ice Cream Sandwich'i...
 

parsreis

Üye
kavga etmeyin bakıyım. sorunun cevabını kimse yazmamış bari ben yazayım.
Samsung mart ayında Galaxy S2 için Android 4.03 icecream güncellemesini yayınlayacağını duyurdu.
Umalım da bi daha erteleme olmasın.
 

mancukya

Üye
Samsung S2 icin su anda piyasada samsugun derledigi 3 sürüm var hepside deneme sürümü ve sizinti son sürüm neredeyse stabil sekilde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt