Galaxy s2 Sürüm Düşerme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy s2 Sürüm Düşerme
Arkadaşlar Benim Telefonumun Sürümü 4.0.3 Bi Arkadaşın Yorumuna Göre Dediki Telefonun Sürümünü 2.3.x e düşer sizce yapmalımıyım ve nasıl yapabilirim
 

MasteLaa

Üye
Orijinal Rom yüklemelisin Odin den.
 
    Konu Sahibi
Peki yapmalımıyım ben gayet memnunum gerçi 2.3.x i denemedim direk telefonu aldığımda 4.0.3 vardı ama sizce düşürmelimiyim
 

MasteLaa

Üye
Bir sorunun yoksa niçin düşüresin ki 4.0.4 e yükselt o daha iyi
 
Tepkiler: karamba70
    Konu Sahibi
telefonu güncelle diyorum yeni güncelleme bulamadı diyor yani 4.0.4 e nasıl güncelleyebilirim
 

MasteLaa

Üye
4.0.4 romu atabilirsin ama eğer uğraşmak istemiyorsan 4.0.3 de kalsın boşuna düşürme
 
Tepkiler: karamba70
    Konu Sahibi
peki orjinal olarak rom atmadan ne zaman gelir ICS 4.0.4
 
jb gelmeden sakın sürüm yükseltme kardeş googleandroidden s2 bölümünden stock romu kur odinle. jb gelene kadar güncelleme yapma
 
    Konu Sahibi
yani romdan guncellemek gerekecek ?
 

klongs

Üye
4.0.4 geldi ama kiese gelmedi istiyorsan odinle yükleyebilirsin 5 dk sürmez
 
4.0.3 güncelledim galaxy s2 yi sorunlu çalışıyor telefon
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...