lider63
Üye
Galaxy S2 Arka Planda Uygulama Çalıştırma
Arkadaşlar ben galaxy s2 ile Bir oyun mesela oynarken oyunu hani bir kere orta tuşa basınca alta atıyor ya geri açtığımda oyun yeniden başlıyor bunu nasıl düzeltebilirm. bir ayarı varmıdır yani ben alta attığımda tekrar açtığımda aynı yerden devam etmek istiyorum. bu yüzden bir çok oyunda hediye falan kazanamıyorum. aLTA attığımda oyun hemen yeniden başlatılıyor.
