bence samsung alma bende galaxy s1 var konuşma sesi berbat arastırdım genelde hepsinde var teli 5 kez servise gönderdim arıza yok dediler ama hala gürültülü ortamda konuşamıyorum bütün gürültü karşı tarafa gidiyor aynı yerde aynı hatla en ucuz nokia telefonlarla görüşebiliyorum bence samsung marka telefon alacaklar gürültülü yerlerde telefonları denesinler