Telefon Tavsiyesi Galaxy S mi Xperia Neo mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S mi Xperia Neo mu ?
Galaxy s daha eski bir cihaz ama çoğu kişi bunu dert etmiyor. Neo ise daha güncel bir cihaz.
İnternette videolarını izledim iki cihazda gerçekten menü geçişleri falan olsun gayet akıcı.
Oyun uygulama ve internet performansı benim için ön planda.
Kamera kuşkusuz neo daha iyi.Zaten sonynin telefonlarının kamerası diğer telefon kameralarından daha iyi oluyor. Ama illa kamera iyi olcak değil galaxy s 5 mp ama yeter bana makinem var zaten. Sizce hangisi daha iyidir ?
 


fireman87

fireman87

Üye
Galaxy S'te çok sorun var..
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Ne gibi sorunlar ?
 
fireman87

fireman87

Üye
İnternetten araştırma yapabilirsin, wifi 3tuş pembe kamera vesaire.. Bak bunlara bakmadan alma.
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Tabiki alcağım zaman incelemeden almam ama daha kesin değil alcağım o yüzden fazla araştırmıyorum huawei ideos x5 alcam gibi duruyor ama zaten hemen hemen aynı özellikler işlemci dışında işimi görür mü acaba xperia neonun videosunu gördüm internette flash site bile olsa gayet akıcı bir şekilde çalışıyor huawei böyle olmadığı için biraz daha bekleyip böyle mi alsam diye düşündüm.
Ya da huawei alıp 2 sene sonra falan daha iyi bir cihaz almak mantıklı olur mu :hmmm
 
fireman87

fireman87

Üye
İlerde huawei'yi satamazsın, ticaret piyasasında oldukça alt sıradalar..
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Hmm o da var bir de şöyle bir şey var şimdi biraz daha fazla para vercem ama sonynin ses ve kamera konusundaki başarısı tartışmasız çok iyi :yuru
Eğer huawei alcaksam kamerayı unut diyorlar 5800dan bile kötü çekiyormuş gerçi fotoğraf makinem var ama . Ayrıca ses de aynı şekilde çok fazla bir şey beklemiyorum huaweiden o kadar fiyata o kadar kalite çok iyi aslında ama almışken iyisini almak da var 8Mp kamerası büyük ihtimal benim fotoğraf makinesi kadar çekiyordur.(Fotoğraf makineside SONY W110 hatta) O yüzden bir mp3 ve kamera masrafından kurtulmuş oluyorum. Sizce o kadar iyi midir ? Sony MP3 100 lira falan . Fotoğraf makineside eskidi satılmıyor daha ama şimdi bile 2. elini 200e falan satılır yani 300 liralık bir avantajında oluyor. Sizce yazdıklarım doğru mu mantıklı mı yani ?
 
Masha

Masha

Üye
Xperia Neo'da da aynı sorunlar mevcut wifi ve bağlantı sorunları vs. Samsung Galaxy S sorunları zaten belli ..
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Ya zaten ona göre alcam daha zamanım var açıkcası ip5 bada2.0 gibi şeyleri de beklemek istiyorum ne olur ne olmaz pişman olmamak için :ehe Sadece bu öylesine araştırmak için açtım konuyu. Ama eğer gerçekten neo kaliteliyse fotoğraf makinemi ve mp3ü attırırsa elimden onu alırım yani.
 

mehmetakif23

Üye
Ya zaten ona göre alcam daha zamanım var açıkcası ip5 bada2.0 gibi şeyleri de beklemek istiyorum ne olur ne olmaz pişman olmamak için :ehe Sadece bu öylesine araştırmak için açtım konuyu. Ama eğer gerçekten neo kaliteliyse fotoğraf makinemi ve mp3ü attırırsa elimden onu alırım yani.
...................................galaxy s en büyük artısı.................................

1: ekran amoled farkını hangi telefona resmi atarsan at galaxy s in ekranında muthiş şekilde gerçekçi duruyor resimler ben test ettim hakikaten a moled gerçekten dehşet bir ekran

2: sony ericson ekranları iyi korumana rağmen çiziklerle doluyor ve o çizikler görntüyü altüst ediyor ama galaxy s de bende var ekran koruyucu bile kullanmıyorum..cebimde çamtamda üstüne anahtarlıklarımı bırakıyorum arka plastiği çiziliyorama ekranı sanki yeni fabrikadan çıkmış gibi 1 tek çizik bile yok nedeni gorilla glas ile desteklenmiş amoled ekran

3: az enerji tüketmesiyle dostu..

4: şu anda anroid 2.3.5 kurulu makina uçuyor.

5 : ve TEKRAR DİYİYORUM GALAXY S İN EKRANI HERŞEYE DEĞER (İYİKİ VARSIN AMOLED EKRAN) VE (İYİKİ VARSIN ANDROİD)



TEŞEKKÜRLERİMİ SUNARIM.. unutmayınki: telefonunuzun ekranının çizilmesi o tefondan soğuma demektir..benim görüşüm
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
Galaxy S al tabiki Samsungdan şaşma ...

----------Eklendi @ 08:37:55 ---------- Yazıldı @ 08:37:26 ----------

Adamlar taş yapsa o bile para eder ;)
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Galaxy S'te stabil sorunlar var, 3 tuş sorunu wifi sorunu kamera pembeleşme sorunu.. Bunları göz ardı edip alırım diyorsans en bilirsin..
Kim sorunlu bi cihaz kullanmak isterki ? Ben istemezdim.
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
Cok biliyomus gibi konusma rom denen root denen bise var onlari yapnca bseyi kalmiyo telefonun
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Cok biliyomus gibi konusma rom denen root denen bise var onlari yapnca bseyi kalmiyo telefonun

Evet rom ve root yapıncada garanti kapsamından çıkar, önemli olan telefonun stabilde sorun çıkarmamasıdır :oke:
Gerçekler acıdır yapabilecek bişey yok :pro:
 
mertcb

mertcb

Üye
    Konu Sahibi
Çok kişi öyle sorunlar var diyor ama arkadaşlarda inceledim hiç öyle şeyler yok 3 tuşu bilmiyorum ama kamera pembeleşme falan filan yani. Hiç rastlamadım hızlı cihazda ama ekranını keşke daha iyi bakabilseydim fotoğraflara fazla bakmadım ama siyah renk müthiş gözüküyor amoledde adamları alkışlıyorum :alkis Kamera - güncellenebilirlik - tarz (herkese göre değişir) xperia neo, ekran büyüklüğü ve kalitesi samsung galaxy s doğru mudur ? :D
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Çok kişi öyle sorunlar var diyor ama arkadaşlarda inceledim hiç öyle şeyler yok 3 tuşu bilmiyorum ama kamera pembeleşme falan filan yani. Hiç rastlamadım hızlı cihazda ama ekranını keşke daha iyi bakabilseydim fotoğraflara fazla bakmadım ama siyah renk müthiş gözüküyor amoledde adamları alkışlıyorum :alkis Kamera - güncellenebilirlik - tarz (herkese göre değişir) xperia neo, ekran büyüklüğü ve kalitesi samsung galaxy s doğru mudur ? :D

Bu sorunların tüm üretimlerde olucak diye bi kaide yok. Adam 1500 lira veriyo ve sgs2 alıyor mesela sonra kamera pembeleşme oluyor..
Bu tamamen şans işi aslında.. :)
 
onurhankahya35

onurhankahya35

Üye
valla o yakanın beceriksizlği yapan bicok tandgim bildgim bicok arkdsm var daha yakan duymadim ;) ayrca garanti kapsami dsina cikio olabilir o zmn butun overclock yapan insanlar aptalmi ? ;) stabiliteyi sagladktan snra gerisi hikaye yavas yavas yaparsan bise olmaz gidip kut diye koklersen allak bullak edersin makineyi ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt