Galaxy S IV İddaları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy S IV İddaları
Arkadaşlar internette gezinirken gördüm. Şu Habere Bi Bakın. ve Yorumlarınızı almak istiyorum.

 

-Emre

Üye
dh diyorsa dogrudur =) sen ama beklemek lazım tabiki
 
    Konu Sahibi
5 İnç Büyük Gibi Ya O kadar iyi Bi Telefona Yine 4.5 inş yeterdi Aslında. Ama sadece İddaa bunlar
 

ozakin70

Üye
5 İnç Büyük Gibi Ya O kadar iyi Bi Telefona Yine 4.5 inş yeterdi Aslında. Ama sadece İddaa bunlar

aynen sonuçta cepte taşıyacağız teknolojiyi çoğunlukla gençlerin kullandığını ve kot tarzı kücük cepli giyinildiğini düşünürsek yanında bıde çanta filan alınması lazım
 

aleranol

Üye


aynen sonuçta cepte taşıyacağız teknolojiyi çoğunlukla gençlerin kullandığını ve kot tarzı kücük cepli giyinildiğini düşünürsek yanında bıde çanta filan alınması lazım

Valla ben 5.5" cebimde taşıyorum ve hiç sorun olmuyor. Kotta bile sorun yok.
 
Tepkiler: ozakin70
    Konu Sahibi
Bencede Ya Yıl ilerledikçe Telefon boyutuda Büyüyor. Zaten 5.5 inç lik note 2 4.8 lik s3 var 5 inc e bence gerek Yok Bide HTC yeni Telefon cıkarıcakmıs bende 2013 te telefon almayı düşünüyorum
 

Ali58_58

Üye
Bencede Ya Yıl ilerledikçe Telefon boyutuda Büyüyor. Zaten 5.5 inç lik note 2 4.8 lik s3 var 5 inc e bence gerek Yok Bide HTC yeni Telefon cıkarıcakmıs bende 2013 te telefon almayı düşünüyorum
ya tabi tartışma konularını pek kafaya takmamak lazım ama beklediğim telefon ne yalan söyleyim s3 almadım çünkü en önemlisi s4 te 13mp kamera ve 2 gb ramın garanti olucağını tahmin ettim cpu saat hızınıda artırırlar gibi geliyo bana
 

PriZm

Üye
Ekranın artık max 5" olması lazım.yoksa ben o telefona S serisi değil Note derim.
 

onuruzer

Üye
SGs4 için 5' inç ideal olur. Hem alisinca buyuk ekrana küçük ekrandan uzak durmaya başlıyorsunuz
 
samsungun ceosunu dövmek lazım anca o zaman akıllanacak her sene hatta sene dolmadan telefon mu cıkar cıkar adam gibi bi tane üstüne çalıs stabil yap uygulama güncelleme ( sağlam olan bişey ) yap ama her sene bişeyler ekleyip cıkarıyor ve parayı kırıyor bi kerede tam kullanılacak telefon cıkarmadı bence cıkarmazda hep bi eksikliği var telefonların
 
    Konu Sahibi
Ya Cıkar Ama Arkadaşında Dediği Gibi Ona S serisi Denmez Gerçekten. Sürekli Büyük Ekranlı Telefon Çıkarsa Bence Çokta mantıklı Olmaz. 4.5 İnc yeterli Olablir aslında Ayrıca 13 Mp Kamera 2 Gb ram Telefonu almak için neden Büyük ekranda Almamak İçin Neden Oluyor.
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...