Galaxy S III Mini Ay sonunda Türkiye'de

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Galaxy S III Mini Ay sonunda Türkiye'de
Samsung, Galaxy S III Mini'nin Türkiye piyasasına gelmek üzere olduğunu bir basın bülteniyle bildirdi. Verilen bilgilere göre Galaxy S III Mini, Kasım ayının sonunda ülkemizde olacak. Fiyatının ise 999 TL seviyesinde olması bekleniyor.



Galaxy S III Mini'nin teknik özellikleri:
- Mali 400 GPU
- 111,5g ağırlık, 9,9mm kalınlık
- Super AMOLED 480 x 800 piksel 4.0 inç ekran
- NovaThor U8420 çipset
- 1GHz çift çekirdekli işlemci
- microSD ile 32GB eklenebilen 8/16GB dahili depolama alanı
- 1GB RAM
- 5MP arka kamera (720p video, otomatik odaklama, LED flaş)
- VGA ön kamera
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bunu alana kadar S III 'ün büyük olanını alırım.Ayrıca haber için :tşk:
 
SkyLaBTR

SkyLaBTR

Üye
Haber için :tşk:
 
erko merko

erko merko

Üye
Galaxy s2'ye güzel bir alternatif. Uygun fiyattan satılırsa sırf isminden dolayı çok satar.
 
R.A.M

R.A.M

Üye
800'den fazla satılmaması lazım :hmmm
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Bu da güzel.İlk baş galaxy mini 3 diye okudum.galaxy s3 miniymiş :hmmm bunu düşünebilirim
 

na zdrowie

Üye


Anlaşılan senin özel matematik dersi alman lazım.



Komiksin ya ekstra indirim olmadiği zaman 1650-1800 arasi gidip geliyo s3. Yok 1300e şu sitede var yok o sitede var geç onlari
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye

na zdrowie

Üye
kendin güvenmedigin ve alışveriş yapmadigin sitelere milleti yönlendirme. Nasil olsa sen almiycaksin sallamasi kolay
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bizim arkadaş dün aldı 1.400'e aldı sen demeye Çalışıyorsun. Ayrıca Sallama falan düzgün konuş.Önce hitap şeklini değiştir.
 
Black-killing

Black-killing

Üye
kendin güvenmedigin ve alışveriş yapmadigin sitelere milleti yönlendirme. Nasil olsa sen almiycaksin sallamasi kolay

Aferin şimdi sen git 1700 Tl ye git güvendiğin yerden al seni normal karşılamak lazım tabi.Bünye kazık yemeye alışınca bırakamıyor tabi haklısın kardeş .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt