Galaxy s III downgrade?

    Konu Sahibi
Galaxy s III downgrade?
Başlıktan da anlaşılacağı gibi downgrade yapmak istiyorum arkadaşlar. 4.1.2'den 4.0.4'e döneceğim eğer mümkünse.

Clockworkmod recovery mod yükleyip format sdcard-data yapsak, üzerinede odin ile 4.0.4 flashlasak olur mu?

Nasıl yapmamız lazım?
 
nasıl istersen öyle yap istersen android 1.6 yükle hiç sıkıntı çıkmaz telefon imei si orjinal ise sorun yok
 
    Konu Sahibi
telefon orjinal.

çok teşekkür ederim dostum..
 

Türe

Üye
Olur abicim. Aynen yazdıklarını yaparsan 4.0.4'e geçersin sorunsuz.
 

mcnpl4

Üye
clockworkmod yukleme orjinal recovery menusunde zaten format islemi yapilabiliyor ya da ayarlardan fabrika ayarlarina donersin