rmzn31
Üye
Galaxy S Hafıza İle İlgili
Merhaba Arkadaşlar Benim Galasy S de 3 Tane Hafıza Gözüküyor
Sd Kart,Usb Bellek,Cihaz Hafızası
1-Yüklediğim Herşey UsB Belleğe Kayıt Oluyor Bunu Nasıl Değiştirebilirim
2-Uygulamalarımı Taşımaay Kalktığımda Telefon ve Usb Bellek Arasında Bir Taşıma Oluyor Sd Karta Taşı Diye Bir Şeçenek Çıkmıyor
3-Xplore Programından Baktığımda(Resim Koydum)Sd Kart
Sd Kart1 Bide Root Var Acaba Benim Telefonum Rootlumu?
Şimdiden Teşekkürler
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Merhaba Arkadaşlar Benim Galasy S de 3 Tane Hafıza Gözüküyor
Sd Kart,Usb Bellek,Cihaz Hafızası
1-Yüklediğim Herşey UsB Belleğe Kayıt Oluyor Bunu Nasıl Değiştirebilirim
2-Uygulamalarımı Taşımaay Kalktığımda Telefon ve Usb Bellek Arasında Bir Taşıma Oluyor Sd Karta Taşı Diye Bir Şeçenek Çıkmıyor
3-Xplore Programından Baktığımda(Resim Koydum)Sd Kart
Sd Kart1 Bide Root Var Acaba Benim Telefonum Rootlumu?
Şimdiden Teşekkürler
