koseoglu61
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sağlamlık olarak evet S2 daha üstün ama bi S2 kullanıcısı olarak söylüyorum ki gerçekten bi iphone bi arc yada sensationa oranla gerçekten malzeme kalitesi kötü. Sağlam değil demiyorum kötü diyorum. Telefon bildiğin plastik. Ha kılıfla kullanıcam zaten derseniz o ayrı konu. Ama telefon gerçekten sağlam, düşmeye ve çizilmeye dayanıklı orası ayrı.
kardeş arc dediğin plastik değil mi? iphone dediğin camdan değilmi?
ee kendi söylediğinle çelişiyosun "Ama telefon gerçekten sağlam, düşmeye ve çizilmeye dayanıklı orası ayrı."
----------Eklendi @ 01:54:34 ---------- Yazıldı @ 01:43:20 ----------
demekki malzeme kalitesi iyi
Plastik olmasının sebebi ağır olmaması içindir o boyuttaki teli çelik alaşım yaparsan takozdan farkı kalmaz adamlar kolay çizilmeyen malzeme kullanmış daha ne olsun you tube açın izleyin drop testlerini.
Galaxy S2 çoğu konuda çok daha üstün.. Ama malzeme kalitesi, fotoğraf çekimi, tasarım ve şarj konusunda arc s..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?