Öneri Galaxy Note N7000 rom sonrası imei problemi?

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Note N7000 rom sonrası imei problemi?
Klon imeili Note 1'e rom atacağız fakat s3 ve note2 de ki gibi imei uçmasından tedirginiz. Custom rom attıktan sonra note1'lerde imei gitme (0049lu imei) problemi var mıdır? bilgilendirirseniz sevinirim.
 
klon imei her şekilde gider rom atınca ve yeniden imei atılması gerekir.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi
klon imei her şekilde gider rom atınca ve yeniden imei atılması gerekir.

Galaxy s1 de surekli rom atiyorduk ama gitmiyordu hocam? Bide note1 imei sorunu hic goremedim hep note2 s3 s2 felan. Gitse bile efs klasoru ile halledilemez mi?
 
Galaxy s1 de surekli rom atiyorduk ama gitmiyordu hocam? Bide note1 imei sorunu hic goremedim hep note2 s3 s2 felan. Gitse bile efs klasoru ile halledilemez mi?
Note 2 ve s3 de ki problem klon imeiden dolayı değildi. 4.1.2 ile 4.3 ün farklı ve değişen sisteme sahip olmasıydı. Ben note II kullanıyorum ve stok romda imei sorunu yaşamadım ama custom romlar da efs sisteminden dolayı imei uçnaları oluyor. ben klon imei nin rom atınca her durumda gideceğini biliyorum yani stock romatılsa bile. efs yedeği almak klon imei de işe yarar mı onu bilmiyorum ama yarayacağını düşünüyorum.
 

Peocawe

Üye
    Konu Sahibi

efs yediği olayını hiç bilmiyorum nasıl yapılır nasıl edilir. bide klon imeide kesin işe yarayacağını biri söylerse deneyeceğim.
 
Adaş İşlem Başarılı Imeı de sorun yok gitmiyor
 
Tepkiler: Peocawe