nawy kardeşim ben yanlış cwm mi kurdum anlamadım ses açma home tuşu power tuşuyla açtım açılmadı tekrar bi tane bulup kurdum bir kaç kere note 2 yazısı geldi gitti şimdi açıldıromu kurarken neleri seçeyim? note 3 özellikleri özeti gibi birşey vardı bütün özellikleri seçtim sonra birde mod yükleyecez aynı şey değilmialican kardeşim bana note 2 için kendi kullandığın root dosyası ve varsa kernel temizleme super wipe gibi dosyalarını atarsan sevinirim tekrar 4.1.2 kurdum baştan bi silip tekrar kuracam
yav alican tam anlamıyla bana eksiksiz note 3 kullanımı sunacakmısın yoksa 4.1.2 nin gözüne vurayımmı cins adamım her romu beğenmem neyse 6-7 gibi bir bir görüşelim sorular sorayım ben sana
yav alican tam anlamıyla bana eksiksiz note 3 kullanımı sunacakmısın yoksa 4.1.2 nin gözüne vurayımmı cins adamım her romu beğenmem neyse 6-7 gibi bir bir görüşelim sorular sorayım ben sana
Yav benimde şarz gitmiyor %25 kadar falan gidiyor önceye gore. Herturlu wipe vsm yaptim duzelmedi ben bunu ne yapacam ya probam v4.4.5 var alette şimdi. Acaba 4.3 test sürümüne geçsem düzelirmi?
Sanırsam benimki yazilimsal bir sorun cunku pil falan da degismeme ragmen ayni parti cihazda ayni rom bulunan arkadasin sarji 3g falan full acik olmasina rağmen benim 3 katim gidiyor.
Sence bu bataryayi nasil adam ederim?