Galaxy Note 2 Üzerinde Note 3 Özellikleri (%100)

Anil-D

Üye
S4 e bunlar portlanirmi
 
romu ve modları kurunca yazarım
 
Ben daha 4.1.1deyim siz 4.3 den bahsediyonuz .d su tele rom atmaya hic calismadim bi denesemmiki.
 
nawy kardeşim ben yanlış cwm mi kurdum anlamadım ses açma home tuşu power tuşuyla açtım açılmadı tekrar bi tane bulup kurdum bir kaç kere note 2 yazısı geldi gitti şimdi açıldıromu kurarken neleri seçeyim? note 3 özellikleri özeti gibi birşey vardı bütün özellikleri seçtim sonra birde mod yükleyecez aynı şey değilmialican kardeşim bana note 2 için kendi kullandığın root dosyası ve varsa kernel temizleme super wipe gibi dosyalarını atarsan sevinirim tekrar 4.1.2 kurdum baştan bi silip tekrar kuracam
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Dur okuldayım eve gelince atarım hepsini
 
Tepkiler: serdar_gs
Yahu bi dur atacam hepsini aaa
yav alican tam anlamıyla bana eksiksiz note 3 kullanımı sunacakmısın yoksa 4.1.2 nin gözüne vurayımmı cins adamım her romu beğenmem neyse 6-7 gibi bir bir görüşelim sorular sorayım ben sana
 

Kontrol

Üye
yav alican tam anlamıyla bana eksiksiz note 3 kullanımı sunacakmısın yoksa 4.1.2 nin gözüne vurayımmı cins adamım her romu beğenmem neyse 6-7 gibi bir bir görüşelim sorular sorayım ben sana

Abi konuya fransız kaldım siz tam olarak ne yapıyorsunuz ? Note3 özelliklerini s3 e mi portlamaya çalışıyorsunuz ?
 

Invoke

Üye
Abi konuya fransız kaldım siz tam olarak ne yapıyorsunuz ? Note3 özelliklerini s3 e mi portlamaya çalışıyorsunuz ?

note2ye portlamışlar, S3 sahibi arkadaş, S3 satıp note2 aldı. Şimdi note2sine yapmaya çalışıyor, konu sahibi arkadaşta yardımcı oluyor...
 
Tepkiler: serdar_gs

Kontrol

Üye
note2ye portlamışlar, S3 sahibi arkadaş, S3 satıp note2 aldı. Şimdi note2sine yapmaya çalışıyor, konu sahibi arkadaşta yardımcı oluyor...

Nick s3 , Telefon: s3 yazınca dedim herhalde s3 için port yapıyorlar Neyse buradan da yazalım; s3 için portlayan olursa iyi olur
 
Tepkiler: serdar_gs

aleranol

Üye
Bomba gibi döndün aramiza. Diyodum kim kekliyo bizi baktim sensin
Antutu da kaç puan yaptın max?
 
işlerden vakit bulamadım bu nick değişme talebi için bi link atabilirmisiniz nerden yapıyoduk
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
25862 yada 892 idi şuan tam hatırlamıyorum.Bi ara tekrar geçecem o skoru
 

aleranol

Üye
Ben de eski versiyonda zorlayip22900 falan almistim. Simdi zorlayacak zamanim kalmadi
Konunun basinda link falan koydunmu onu yukleyemedim de
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Link yok ama atacağım biraz daha bekleyin
 

aleranol

Üye
Yav benimde şarz gitmiyor %25 kadar falan gidiyor önceye gore. Herturlu wipe vsm yaptim duzelmedi ben bunu ne yapacam ya probam v4.4.5 var alette şimdi. Acaba 4.3 test sürümüne geçsem düzelirmi?
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
4.3 de şarj baya iyi gidiyor.
 

aleranol

Üye
Sanırsam benimki yazilimsal bir sorun cunku pil falan da degismeme ragmen ayni parti cihazda ayni rom bulunan arkadasin sarji 3g falan full acik olmasina rağmen benim 3 katim gidiyor.
Sence bu bataryayi nasil adam ederim?
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Batarya kalibrasyonu yapmayı denedinmi?