feneeerr Üye ben aldım memnunum bu fiyata alacağın en iyi telefon bence yalnız wifi'si zayıf gibi geldi bana belkide loptop'a göre kıyaslıyorum ondan olabilir. bütçenin dışına çıkarsan ace 2'yi tavsiye ederim...
ben aldım memnunum bu fiyata alacağın en iyi telefon bence yalnız wifi'si zayıf gibi geldi bana belkide loptop'a göre kıyaslıyorum ondan olabilir. bütçenin dışına çıkarsan ace 2'yi tavsiye ederim...