galaxy gio vs galaxy vs galaxy ace

mertgio5

Üye
    Konu Sahibi
galaxy gio vs galaxy vs galaxy ace
arkadaşlar bu üç telefon arasinda en iyisi hangisi ben gio die düsunüyorum çünkü galaxy ace oyun konusunda fazla iyi deil ama 3g var galaxy y nin 290 mb ram i var ama ekrani kücücük arkadaşta ace var onun telefon zombie terminatörü
 

Kerim.

Üye
Kardeş bunların hiçbiri oyun konusunda iyi değil.oyun oynayacaksan en az wonder alacaksın bunları tavsiye etmem
 
Gio uygulama(oyun haric) konusunda yeterlimi acaba??
 
Uygulamada yeterli oyunda bu tür telefonlar biraz yetersiz kalıyor birde parana bağlı ama ace tavsiyem çünkü öcelikle ekran ronra ramda küçücük bir fark kamera ve bana göre bilinmeyen en önemli özerllik gps diğer telefonlara göre çok hızlı bağlanıyor eski gps cihazımdan hızlı
 
Arkadaşim bende galaxy ace war we çok memnunum arkadaşlarim bna iphone bile değişme diyor o derece we emn ol süper bi telefon
 
Arkadasim ne ace nede galaxi bn gio al derim
 

mcnpl4

Üye
ucunden sadece gio gerisi isine yaramaz. arkadaslardan biliyorum gioda oyun oynaniyodu ama acede hic oyun onanmiyodu
 
3 üde bir birinden berbat telefonlar sürekli donar oyun oynayamazsın aklın varsa 3 ünüde alma ve benzerlerinide alma galaxy mini fit felan hiç birini alma armv6 cihazlar kesinlikle alma en az jelly bean yüklü olsun alacağın telde