Galaxy gio almalımıyım? önerirmisiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

HAM ZA

HAM ZA

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy gio almalımıyım? önerirmisiniz?
selamun aleykum hayırlı akşamlar

konuya girecem galaxy gio alma ihtimalim var ve benim kriterlerime uyuyor yalnız batarya uzun dayanması lazım..
bataryası ne kadar dayanıyor?

bilgi verirseniz minnettar olurum
 


legolas29

legolas29

Üye
Bence fiyati arttirip s3 mini al 700 e
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Çok eski bi cihaz nokia alın daha iyi
 
avast

avast

Üye
butcen 400 500 se oyunve internet istiyosanofiyata en iyisi galaxy mini 2 rami gionun iki kat islemcisi hizli
 
enterneoll

enterneoll

Üye
mini 2 almalısın en azından gio eski bir cihaz
 
Kerim.

Kerim.

Üye
mini2 ye bak
 

hurol1

Üye
Atrixte olabilir
 
Buğra

Buğra

Admin
Ace 2 alabilirsiniz :oke:
 
smh60

smh60

Üye
bütçen ne kadar
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Adam 400 lralik telefondan bahsediyor siz 750liralik telefon alin diyosunuz
 

thewitcher11

Üye
gio dusunme bile mini 2 al
 
restmod

restmod

Üye
Xperia tipo alman daha mantikli olur
 
cemaksoy

cemaksoy

Üye
gio alma mini 2 güzel bir telefon subway surf falan oynanabiliyor performans ve ram daha iyi :D gio kötü bi telefon
 
Metalist_Angel

Metalist_Angel

Üye
Atrix al ;)
 


Üst Alt