Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Galaxy gio almalımıyım? önerirmisiniz?
Sponsorlu Bağlantılar
HAM ZA
Üye
Konu Sahibi
Galaxy gio almalımıyım? önerirmisiniz?
selamun aleykum hayırlı akşamlar
konuya girecem galaxy gio alma ihtimalim var ve benim kriterlerime uyuyor yalnız batarya uzun dayanması lazım..
bataryası ne kadar dayanıyor?
bilgi verirseniz minnettar olurum
legolas29
Üye
Bence fiyati arttirip s3 mini al 700 e
Symbianize
Üye
Çok eski bi cihaz nokia alın daha iyi
avast
Üye
butcen 400 500 se oyunve internet istiyosanofiyata en iyisi galaxy mini 2 rami gionun iki kat islemcisi hizli
enterneoll
Üye
mini 2 almalısın en azından gio eski bir cihaz
Kerim.
Üye
mini2 ye bak
hurol1
Üye
Atrixte olabilir
Buğra
Admin
Ace 2 alabilirsiniz
smh60
Üye
bütçen ne kadar
Kerim.
Üye
Adam 400 lralik telefondan bahsediyor siz 750liralik telefon alin diyosunuz
thewitcher11
Üye
gio dusunme bile mini 2 al
restmod
Üye
Xperia tipo alman daha mantikli olur
cemaksoy
Üye
gio alma mini 2 güzel bir telefon subway surf falan oynanabiliyor performans ve ram daha iyi gio kötü bi telefon