galaxy ACE'mi galaxy GİO'mu ????

    Konu Sahibi
galaxy ACE'mi galaxy GİO'mu ????
gio daha ağır basıyor gibi tabi kamera ve flaş önemsizse
 
Ace daha üstün fakat gio daha ucuz kamera ve flaş önemli değilse gio tercih edilebilir ama gio fiyatına kamera flaş ve çok daha fazlasını istiyosan huawei ideos x5 modelini bi düşün derim
 

nexpow

Üye
ace daha üstün ama pek fark yok
 

xinsurer

Üye
Kamera ve flaş haricinde aralarında pek fark yok..
 
    Konu Sahibi
sonunda kararımı gio dan yana yaptım
 

61semih

Üye
telefonu almışsın fakat yınede yazıyım senın dusuncedekı arkadaslara yardımcı oluruz belkı.ace tabıkı daha ustun bır telefon kamerasının yanında 0,3 inç ekranı daha buyuk bluebooth 3.0 var ve en onemlısı gorillaglass ekrana sahıp.
 
    Konu Sahibi
gio nun ekran sağlamlığı daha ktü diyosun yani
 
gio ile ace tamemn aynı donanım olarak aralarındakı fark 5.0 mp 3.5 ınc ekran ve gorılla glass cam bunun ıcn 200 tl daha fazla vermek pek mantıklı gelmıo
 

61semih

Üye
gio nun ekran sağlamlığı daha ktü diyosun yani
kötü değil vasat sıradan bır ekran dayanıklılıgı kırmayı denemedım fakat ekrana fazla baskı yapınca(özellıkle basmatık telefon kullananlar abanınca)ekran baskı goren yer renklenıyor bır lcd monutere bastırmıssın gıbı oluyor
gio ile ace tamemn aynı donanım olarak aralarındakı fark 5.0 mp 3.5 ınc ekran ve gorılla glass cam bunun ıcn 200 tl daha fazla vermek pek mantıklı gelmıo

bencede bende o yuzden gıo aldım dusunmeden zaten
 
    Konu Sahibi
bnm içi bastırılması önmli değil yaa ıphonun ekran bile düşünce kırılıo. bnm için çizilmemesi önmli çok şükr telefonu düşüren birisi değilm
 

xinsurer

Üye
Hayırlı olsun, güzel bir cihaz, iyi bir tercih.. kapasitif ekranı çizmen için sert cisimler kullanman lazım, kapasitif ekranlar parmakla kullanım için tasarlandığından parmak ta ekranı çizmeyeceğinden sorun olmaz
 
    Konu Sahibi

inş. dostum suan gio'mda öyle bi çizk yok
 
iyi cihaz kullandım gule gule kullan (gio )
 
Gio'da kamera flaşı yok, ace'de çözünürlük problemi var piksel yoğunluğu az. Sen karar ver