Galaxy Ace telefonumu nasıl güncelleyebilirim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

buse71

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Ace telefonumu nasıl güncelleyebilirim?
Telfnumun surumu 2.3.3 nasil yukselteblrm acaba
 


Hakanmtn54

Hakanmtn54

Üye
güncelleme kısmından :)
 
-efşan

-efşan

Üye
Telfnumun surumu 2.3.3 nasil yukselteblrm acaba

Keşke cihazınızı da yazsaydınız. Eğer güncelleme geldi ise resmi olarak, "Ayarlar. - Hakkında (Telefon Hakkında ).- Yazılım Güncelleştirmeleri (Güncelleştirmeler ) üzerinden veri bağlantısı ile yükleyebilirsiniz.
Şayet güncelleme gelmedi ise gayrı resmi bir şekilde işlem yapabilirsiniz. Yani telefonu rootlayıp, recovery yükleyip ardından da geliştiriciler tarafından uyarlanmış port yazılımlar yükleyebilirsiniz cihaza. Lakin cihazınıza uygun yazılım (rom) var mıdır bilemem. Elimizden geldiğince yardımcı oluruz.
 
FeC!

FeC!

Üye
Android bölümünde Bayan üye! o_O
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
galaxy ace telim guncelleme
bolumundn yapyrm ama her dfasnda ag hatasi dyor guncelleme ypmyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
galaxy ace telim guncelleme
bolumundn yapyrm ama her dfasnda ag hatasi dyor guncelleme ypmyor

Henüz Galaxy Ace için 2.3.3 üzeri güncelleme gelmedi.Büyük ihtimalle de gelmeyecek.
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
nasil gelmedi ya arkadasmin acesi 4 lerde bnim ki 2 de daha
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Garanti kapsamında güncelleme yapmak istiyorsanız, telefonunuzun yanında verilen cd den kies programını yükleyip, kies ile güncelleyebilirsiniz. Türkiye için 2.3.3 üzeri bir güncelleme gözükmüyor. Yani kies programında güncelleme yok derse güncelleyemezsiniz.


Garanti dışına çıkarım sorun değil diyorsanız,
http://www.maxicep.com/samsung-andr...m-yukleme-surekli-guncel-surumler-517285.html

Verdiğim linkteki konudan anlatımı doğru uygulayarak, güncel yazılımı yükleyebilirsiniz.
En son 2.3.6 sürümü çıkmış ispanya için. Nisan ayında.
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
peki arkadasmin surumu 4. Brseydi hatirlamyrm ndn onunki oyle
 
Şehriyar

Şehriyar

Üye
Custom rom yüklemiştir, garanti dışı.
Muhtemelen İcs yüklemiştir. 4.0.4 mü yazıyordu?
 
curtaincall

curtaincall

Üye
eğer 4 ise ,orjinal mi ?

ben zannetmiyorum, cm9 beta olarak ics 4ü veriyor belki odur , ayrıca 4.1 jelly bean bile galaxy ace ye oluyor daha alpha aşamasında onu da yapacaklar

çeşitli buglar (sorunlar) var ama maclaw 2 ayı geçmez güzel bi ics verecek, onu bekliyorum, gerçi siz orjinal güncelleme istiyorsunuz sanırım ama custom rom yani geliştiriciler tarafından özel olarak hazırlanmış, hızlı romlar daha iyi

siz de custom rom yüklemeyi öğreniniz tavsiye ederim
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
4.0.3 yaziyordu
 
bertinos

bertinos

Üye
İnternetten cihazınıza uygun romları yükleyerek biraz araştırısanız öğrenirsiniz ;)

- - - Eklendi - - -

Ics yüklemeyin derim google ics 4.0ı laf olsun diye çıkarmış çok berbat bir rom.2.3.7 romunun üzerine çıkmanızı önermem ics 4.0 yükleyenlerin %80i 2.3 sürümüne geri dönüş yaptı.Geri dönselerde cihazlarında büyük problem olan kalan kişilerde gördüm.Hiç bulaşmayın derim sonra pişman olursunuz 2.3.x gingerbread serisi en iyisi :oke:
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
bncede ya 2.3 serisi gzl cok tsk ettm
 
Favorite

Favorite

Üye
Samsung ace içinin en stabil sürüm 2.3.5'tir. Eğer bu sürümü yüklemeyecekseniz 2.3.3 sizin için en iyisidir. Şu ana kadar bütün sürümleri yükledim denedim hiç biri tatmin etmedi küçükte olsa sorunlar oldu 2.2.1 sürümü vardı telefonu aldığımda kendikendine kapanıyordu bataryayı çıkarıp takmadan geri açılmıyordu 2.3.4 ve 2.3.6 ace ye uygun programlardan bazılarında hata verdi kaldırdım 2.3.5 final oldu benim için. 2.3.3 te sorunsuz bilgin olsun.
 

buse71

Üye
    Konu Sahibi
tsk ettm

- - - Eklendi - - -

ya bu root olayni nasil yaparz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt