Galaxy ace stock rom

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Galaxy ace stock rom
Merhaba arkadaşlar, öncelıkle benım galaxy ace 5 aylık ve gayet memnunum. Garantiside var ve ben buna bu rom bölümünde ICS Stock v2 Custom ROM 4 0 3 for Galaxy ACE konusundaki rom yaparsam eger benim garantim gidermi ? yada farklı bi rom' rootlasam olurmu ? benım android versionum 2.3.6. aldıgımda vardı zaten. eger ben 2.3.6 yı yukseltmeden custom rom yuklesem garanim gidermi ondan korkuyorum bi yardım ederseniz go laucher ı yukluorum falan fazla şarj yıyor ace kullanan bilir. görev yonetıcısınde hep açık kalıyor falan. ben soyle custom rom yuklesem ma 2.3.6 ustune temalanmış garanti gidermi ?
 
Gider.

- - - Eklendi - - -

O linkdeki tema gibi bir şey yükleme zaten onu boşuna.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...