Galaxy Ace 5830i Imei Yedekleme

Sponsorlu Bağlantılar

Samet.25

    Konu Sahibi
Galaxy Ace 5830i Imei Yedekleme
S5830i'de IMEI yedeklemenin gerçekten mümkün olduğu sonunda teyit edildi.

IMEI cihazdan ne oluyor da siliniyor bilmiyorum ancak ROM vb... yüklemeden önce en azından sadece bir kere de olsa IMEI'nizi yedeklemenizi öneriyorum. (her seferinde yapılması gerekmiyor zaten, dosyayı alın kenarda dursun)

Bu dosya sadece IMEI değil, sistem ile ilgili farklı verileri de tutuyor. Cihaz bilgileri vs... gibi bazı bilgileri. Bu yüzden cidden önemli bir dosya. (gerçi IMEI'de giderse cihazı telefon olarak kullanamıyorsunuz :))

IMEI'yi yedeklemek için gerekli adımlar;

1- Galaxy Toolbox programını indirin ( )
2- Programı telefonunuza kurun (sistem dosyalarına erişeceğinden telefonun root'lu olması gerekmektedir) ve programın ana menüsünden "Backup EFS Partition" seçeneği ile yedek aldırın.
3- SD kartın içinde GalaxyToolbox klasöründe oluşan EFSpart.img.SAVE isimli dosyayı güvenli bir yere kaydedin (paranoyak iseniz DVD, CD, usb drive gibi bir kaç farklı yere de koyabilirsiniz :))
4- Duanizi eksik etmeyin.

IMEI'yi geri yüklemek için gerekli adımlar;

(Program halihazırda kurulu ise 1. ve 2. adımları, yedeklediğiniz dosya halen SD'de duruyorsa 1., 2. ve 3. adımları atlayabilirsiniz)
1- Galaxy Toolbox programını indirin ( )
2- Programı telefonunuza kurun (sistem dosyalarına erişeceğinden telefonun root'lu olması gerekmektedir)
3- SD kartın içinde GalaxyToolbox klasörüne daha once yedeklediginiz EFSpart.img.SAVE isimli dosyayı kopyalayın.
4- Programın ana menüsünden "Restore EFS Partition" seçeneği ile yedegi geri dondurun.
5- Eğer IMEI'yi restore etmeye ihtiyacınız oldu ise duanızı eksik etmezsiniz umarım.
 


drivenn

Üye
Tesekkurler ozellikle spot kullanip da yazilim guncellemesi sonucu imei giden tlflarda ise yarayabilir
 

Samet.25

    Konu Sahibi
rica ederim
 

erkanyuce

Üye
S.a kardeşim benim sorunum Gt-S5830i telefonumda imei silindi,servise götürdüm kullanıcı hatası deyip anakartın yanmış 300 tl ye değiştiririz dediler,halbuki 20 ay garantisi var,ne yapmam gerekir bana yardımcı olurmusun.şimdiden teşekkürler
 

Samet.25

    Konu Sahibi
S.a kardeşim benim sorunum Gt-S5830i telefonumda imei silindi,servise götürdüm kullanıcı hatası deyip anakartın yanmış 300 tl ye değiştiririz dediler,halbuki 20 ay garantisi var,ne yapmam gerekir bana yardımcı olurmusun.şimdiden teşekkürler

Anakart gercekten yandiysa mecbur yaptiracan kardes o kadar para veremem diyosan elinden cikar hemen anakartin yandigini soylemeden sahibindene koy alici cikiyo 350 den filan bide yaptirma zaten ikinci eli 350 tl bisey
 

erkanyuce

Üye


Anakart gercekten yandiysa mecbur yaptiracan kardes o kadar para veremem diyosan elinden cikar hemen anakartin yandigini soylemeden sahibindene koy alici cikiyo 350 den filan bide yaptirma zaten ikinci eli 350 tl bisey
Anakartın yandığını düşünmüyorum anakart yansa telefon hiç çalışmaz,internet,gprs vs..hepsi çalışıyo sadece arama yapmıyo oda imei silinmesinden dolayı sanıyorum.Diyelimki anakart yandı bunun benimle ne alakası varki anlamadım,kullanıcı hatası dendi,düşürmedim,su teması yok,darbe yok 4 aylık telefon.Sadece ben değil bu telefonu kullanan çoğu kişinin aynı sorundan dolayı sıkıntı yaşadıkları malum.Tüketici koruma derneğine,birde savcılığa başvurdum,şikayet ettim.Sonunçta imei silinmiş bir telefon var elimde,faturam var,garantim var,telefonda çizik dahi yok saçmalık ne diyim yani.Teşekkürler bilgin için
 

Samet.25

    Konu Sahibi
Anakartın yandığını düşünmüyorum anakart yansa telefon hiç çalışmaz,internet,gprs vs..hepsi çalışıyo sadece arama yapmıyo oda imei silinmesinden dolayı sanıyorum.Diyelimki anakart yandı bunun benimle ne alakası varki anlamadım,kullanıcı hatası dendi,düşürmedim,su teması yok,darbe yok 4 aylık telefon.Sadece ben değil bu telefonu kullanan çoğu kişinin aynı sorundan dolayı sıkıntı yaşadıkları malum.Tüketici koruma derneğine,birde savcılığa başvurdum,şikayet ettim.Sonunçta imei silinmiş bir telefon var elimde,faturam var,garantim var,telefonda çizik dahi yok saçmalık ne diyim yani.Teşekkürler bilgin için

cok sikintili bi telefon dedigin gibi
 
linkinparkmm

linkinparkmm

Üye
ace 5830i , galaxy y ve galaxy mini plus 5570I samsung un ilk defa kullandigi cipleri kullandilar(bcm 21533cpu.brodcom video core IVgpu) bu telefonlarda sorun olmasi gayet normal telefonsa perfonmas yok,oyun oynamaz halde. kesinlikle bu modelleri tavsiye etmiyorum .ve programi bu modeller haricinde kullamayin bence sadece bu telefonlara ozel yapildi bu program
 
kapakli511

kapakli511

Üye
teşekkürler galaxy y dede aynı işlemi yapsam yedeklermi acaba
 

xxcbxx

Üye
S.A kardeşim bende galaxy ace gt-s5830 varda imei numaram silindi yedekte yok nasıl yapabiliriz :tşk:
 
dogu73

dogu73

Üye
dostum konu biraz eski ama belki on. olur görürsün diye yazıyorum. telefon stock romdayken hiçbir sorun yok fakat rom attığımda imei gidiyor. yedek aldığım halde yükleyemiyorum.
 


Üst Alt