Arkdaslar acil yardım teli root ettım guzel sekılde kullnırken şebeke gitti mesaj klasoru acılmıyor androıd os islem durduruluyor acılırken geç acıyor gıngerbrade geri donmek ıstedim odin teli gormedi format attım olmadı yarın servıse gıdecek bundan once tavsıyeniz nedır