Galatasarayın Borcu 238 Milyon Ytl

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
Galatasarayın Borcu 238 Milyon Ytl


Galatasaray yönetiminin mali genel kurulda ibra için oya sunacağı raporda toplam borcun yaklaşık 238 milyon YTL (180 milyon dolar) olduğu açıklandı.

Galatasaray'ın yarın yapılacak yıllık olağan mali genel kurulunda ibra için oya sunulacak mali raporunda, kulübün borç ve taahhütlerinin 2005 yılı sonu itibariyle 237 milyon 917 bin 897 YTL olduğu açıklandı.

Genel kurul üyelerine gönderilen raporda yazılan bilgiye göre kulübün 2005 yılı sonu itibariyle toplam mevcut ve alacakları 14 milyon 690 bin 43 YTL, toplam borç-alacak farkı 223 milyon 227 bin 854 YTL olarak gerçekleşti.

Raporda verilerin tamamıyla sözleşmeye bağlanmış ve kesinleşmiş borçlar ve alacaklardan oluştuğu dile getirilirken, en büyük iki kalem geliri olan sezonluk ve günlük bilet gelirleri ile Futbol A.Ş.'nin geliri olan Sportif A.Ş. temettü gelirlerinin, Uluslararası Muhasebe Standartları'na göre belirtilemediği ifade edildi.

Raporda 2005 yılında gelir gider farkının 30.6 milyon YTL olduğu kaydedilirken, geçtiğimiz yıl bütçe açığının da 15.1 milyon YTL olarak gerçekleştiği bildirildi.

Ödenmesi gereken meblağ 86 milyon YTL

Galatasaray'ın uzun vadeli borç ve taahhütlerinde ise en fazla yük içinde bulunduğumuz 2006 yılına biniyor.

Sarı-kırmızılı kulübün, bu yıl içinde ödemesi gereken borcunun 86 milyon 83 bin 313 YTL olduğu açıklandı.

Kulübün 2007 yılı vadeli 33 milyon 270 bin 222, 2008 yılı vadeli 9 milyon 577 bin 666, 2009 yılı vadeli 1 milyon 955 bin 155, 2010 yılı vadeli de 659 bin 627 YTL borcu (toplam 131 milyon 545 bin 982 YTL) bulunuyor.

2006 yılı bütçesi 75.9 milyon YTL

Galatasaray Kulübü'nün 2006 yılı konsolide bütçesinin 75 milyon 959 bin 617 YTL olduğu kaydedildi.

Mali raporda kulüp bu parayı tahmini gider olarak gösterirken, futbola harcanacak para 18 milyon 215 bin 684 YTL olarak bütçeye konuldu.

Raporda, sarı-kırmızılı kulübün 2006 yılı geliri ise toplam 54 milyon 74 bin 111 YTL olarak tahmin edildi.

Kulüp böylece 21 milyon 885 bin 506 YTL'lik açığı şimdiden bütçesine koymuş oldu.
 


Salihyet

Salihyet

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
gknky

gknky

Üye
takımı satsınlar daha iyi ya
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
her alanda rekor ya
rekor takimiyiz
yeni rekor; en cok borca ulasan kulup
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Rekorlar Kulübü..
 

RockFord Fosgate

Üye
mafya takımı degılız hıc olmazsa!!!
 

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 25 2006, 12&#58;07 PM) [post=286025]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
mafya takımı degılız hıc olmazsa&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]


nerden biliyosun gördünmü yalan yanlış seyleri duydun sonrada fener mafya sen önce mafyayı ii öğren banada burda mayfalık yaptırma..
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
büyük bir rakkam inşallah üstesinden gelirler
 
Gokhan43

Gokhan43

Üye
Pühhhhh , 180 Milyon Dolar
 

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
bu borç çokk zor kapanır allah yardımcıları olsun..
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
amin
 
darkred

darkred

Üye
galatarayada serdar bilgili gibi bir adam lazım valla bjk nin borcunu sıfırladı gitti adam
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Ama Demirören..
 

S1FR3K1R1C1

Üye
Özhan Canaydın Fabrikalarını Satsın ßelki Öder...
 

UndeRqRo.uNd

Üye
<div class='quotetop'>(Nicolas_Anelka &#064; Feb 25 2006, 01&#58;56 PM) [post=286099]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 25 2006, 12&#58;07 PM) [post=286025]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
mafya takımı degılız hıc olmazsa&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]



nerden biliyosun gördünmü yalan yanlış seyleri duydun sonrada fener mafya sen önce mafyayı ii öğren banada burda mayfalık yaptırma..
[/b][/quote]
mafyalık yapsan ne yazar ha &#33;

Eminim GS ın borcu olmasına çoğu klüp seviniyordur bile. faldır büyüdür bu yollarla uğraşı olmadıqı için kupayı nasip eden Allah(cc) Galatasaray&#39;ımıza yardım edecektir inş.
 

Nicolas_Anelka

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(UndeRqRo.uNd &#064; Feb 27 2006, 12&#58;51 PM) [post=287244]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(Nicolas_Anelka &#064; Feb 25 2006, 01&#58;56 PM) [post=286099]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 25 2006, 12&#58;07 PM) [post=286025]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
mafya takımı degılız hıc olmazsa&#33;&#33;&#33;
[/b][/quote]



nerden biliyosun gördünmü yalan yanlış seyleri duydun sonrada fener mafya sen önce mafyayı ii öğren banada burda mayfalık yaptırma..
[/b][/quote]
mafyalık yapsan ne yazar ha &#33;

Eminim GS ın borcu olmasına çoğu klüp seviniyordur bile. faldır büyüdür bu yollarla uğraşı olmadıqı için kupayı nasip eden Allah(cc) Galatasaray&#39;ımıza yardım edecektir inş.
[/b][/quote]

birader adamı sinirlendirme batsın g.saray insallah ödeyemez borcunuda g.saray yok olur ohh ne güzel işte g.sarayın borcu olmasına en cok sevinen benim varmı lafı olan
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
var tabi..GS olmasa bu ulkede futbolun tadi olmaz..
TR&#39;de baska GS yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt