Allı morlu şeyhane forması gibiydi öteki.Buna şükürSarı formanın renk tonu nasıl acabaalırsam ondan alırım.Siyah formayı daha güzel yapabilirlerdi çok düz olmuş tişört gibi.Sarı çizgiler falan daha hoş olurdu pek beğenmedim.Parçalı sabit zaten her sene
![]()
Allı morlu şeyhane forması gibiydi öteki.Buna şükür
Direk copy paste mi bilmem ama yanlış...

Allı morlu şeyhane forması gibiydi öteki.Buna şükür
Sarı çok güzel beğendim almak lazım Nıke olması iyi olmuş umarım... Fb formasının her zaman nıke üretmesini istemişimdir ama bir türlü üretmediler hayal gibi bir şey galiba Adidas dışında hiç bir markaya formamızı yaptırmamışız...![]()
Başlık sayar değil Saray düzgün yazmak lazım...Direk copy paste mi bilmem ama yanlış...

iyi yakalamışşsın
İnsan F klavyeye alıştıktan sonra Q klavyede yazınca oluyor işte
Formaya ateşli bir aslan yelesi atacaksın böyle cayır cayır yanan bir sarı...Bunlar işi bilmiyor,ruhsuz kapitalistler

(pazara laf yok
)
