Galatasaray'ımızın 2011/2012 Sezonu Formaları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^^Positive^^

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray'ımızın 2011/2012 Sezonu Formaları
Galatasaray'ımızın 2011/2012 Sezonu Formaları











Bu sene Nike ile anlaşan GS Bu sezon 3 Forma ile Ter Dökecek!

GalataSaray

Not:Bu sene marjinal bir rengimiz yok:D
 
  • Beğen
Tepkiler: frk uzn, ID68, Okan Ç. ve 4 diğerleri


arslansem

arslansem

Üye
Sarı formanın renk tonu nasıl acaba :hmmm alırsam ondan alırım.Siyah formayı daha güzel yapabilirlerdi çok düz olmuş tişört gibi.Sarı çizgiler falan daha hoş olurdu pek beğenmedim.Parçalı sabit zaten her sene :oke:
 

^^Positive^^

Üye
    Konu Sahibi
ben turuncu ile moru çok beğenmiştim:D füme :kotu: sanırım sarı-kırmızı forma 99 TL siyah 69 tl ... Siyah daha güzel tasarlansaydı bende alırdım....

----------Eklendi @ 17:22:00 ---------- Yazıldı @ 16:47:35 ----------

sarı formada eklenmiştir :oke:
 
India

India

Üye
siyah ve sarı forma iyi olmuş beğendim.
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
Siyah on numara:good:
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Sarı formanın renk tonu nasıl acaba :hmmm alırsam ondan alırım.Siyah formayı daha güzel yapabilirlerdi çok düz olmuş tişört gibi.Sarı çizgiler falan daha hoş olurdu pek beğenmedim.Parçalı sabit zaten her sene :oke:
Allı morlu şeyhane forması gibiydi öteki.Buna şükür
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Konu Üst Konu olmuştur Paylaşım İçin teşekkürler
 
'Davut

'Davut

Üye
Sarı çok güzel beğendim almak lazım Nıke olması iyi olmuş umarım... Fb formasının her zaman nıke üretmesini istemişimdir ama bir türlü üretmediler hayal gibi bir şey galiba Adidas dışında hiç bir markaya formamızı yaptırmamışız...:)


Başlık sayar değil Saray düzgün yazmak lazım...:) Direk copy paste mi bilmem ama yanlış...
 
' KalendeR '

' KalendeR '

Üye
Formaya ateşli bir aslan yelesi atacaksın böyle cayır cayır yanan bir sarı...Bunlar işi bilmiyor,ruhsuz kapitalistler
 

^^Positive^^

Üye
    Konu Sahibi
Sarı çok güzel beğendim almak lazım Nıke olması iyi olmuş umarım... Fb formasının her zaman nıke üretmesini istemişimdir ama bir türlü üretmediler hayal gibi bir şey galiba Adidas dışında hiç bir markaya formamızı yaptırmamışız...:)


Başlık sayar değil Saray düzgün yazmak lazım...:) Direk copy paste mi bilmem ama yanlış...


:d::d: iyi yakalamışşsın:D İnsan F klavyeye alıştıktan sonra Q klavyede yazınca oluyor işte:)
 
sawyer32

sawyer32

Üye
Formaya ateşli bir aslan yelesi atacaksın böyle cayır cayır yanan bir sarı...Bunlar işi bilmiyor,ruhsuz kapitalistler

haklısın :hmmm
ama formanın içine de tasarım yapmışlar sanırım.
güya man.u , celtic gibi takımların yanında Nike Holland da üretilecekti. pazardaki tasarımdan farkı pek yok gibi :dry: (pazara laf yok:islik)
 
Silinen Üye 166392

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
bu sene güzel olmuş formalar, enteresan renkler yok.siyah olanı favorim :oke:
 
faruk.oge

faruk.oge

Üye
Ya ne zamandır bi çizgili forma uretmıyolar..:)
ama buna da şükür en azından absürd bi renk yok..:)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
siyah forma 10 numara alırsam ondan alırım |-)
 
Atakan

Atakan

Üye
Yok arkadaş .. Olmamış. Parçalıyı ayrı tutarsak; siyahın tasarımı berbat. Sarı da Nike'nin hazır kalıplarından. Geçen sezon ki berbat formalar bile ilk başta bir hoş görünmüştü gözüme. Ama parçalı müthiş her zaman ki gibi.
 

Casio Murat

Üye
Sari kirmizi olanlar tercihimdir..#
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt