ÖZc@N GRaffİTi
Üye
-
Konu Sahibi
-
DiaBLoS™;1193740' Alıntı:Rüyalarla yaşamak güzeldir
katılıyorum24 yıl fb nin türkiye kupası kabus gibi rüyaları kadar olmasada güzel
bide fb nin kileri gorsek ne yıldızlar vardır ordaDiaBLoS™;1193740' Alıntı:Rüyalarla yaşamak güzeldir
aman arslansem şimdi sanda 3 diycek birileri..bırakalımda onlar rüyalarında saysınlar kupalrını ve iddia ediyorum %70 fenerlilerin; gs nin fb den büyük olduğunu biliyorlarNe gerek var bu kadar isime...Şu anda Türkiyenin en kaliteli ve geniş kadrosuna sahibiz.3kupaya birden adayız en az 2sini alacaz zatenkewell ücretsiz geldi arda ücretsiz mevcut zaten baros 5,5 milyon euroya geldi 14 e değil üstelik aldı başını gidiyor affetmiyor biz yeteriz bize para harcamaya gerek yok
sayın diablos ve fbli arkadaşım fb en son turkıye kupasını en son ne zaman aldı taş devrindemiiii
HEM UEFA YADA EUROPE SUPER CUP ALDINIZMI HİÇRÜYANIZDAAAAA
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?