Galatasaray-RealMadrid Maçı

  • 2 Nisan 2013
  • 900 Okunma
  • 12 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Galatasaray-RealMadrid Maçı Şike Yaparsa Ne Olur Arkadaşlar :aha:
     


    Yazan: hikmet366
  2. şike fener maclarinda olur
     
  3. niye Fenerbahçe
     
  4. 2010-2011 sezonu maclarini izle fenerin
     
  5. bu konuyu niye çatın ki hiç bir türk takımına şike yakışmaz heleki avrupada.
     
  6. valla paramız var şikemizi yaparız hakemleri satın alırız ohh her türlü ahlaksızlık bizde... :bud:
     
    hikmet366 bunu beğendi.
  7. biliyorum o olayları ya


    - - - Eklendi - - -

    öyle ama bir içimden geldi


    - - - Eklendi - - -

    :hmmm :kop:
     
  8. gs 2-1 alır
     
    hikmet366 bunu beğendi.
  9. He olurda Galatasaray kazanirsa onada bi bahane buluruz anlaminda actin bu konuyu yani
     
    hikmet366 bunu beğendi.
  10. yoo Ölesine açtım bu konuyu yarın maçtan sonra kitlenecek


    - - - Eklendi - - -

    bende öyle düşünüyorum
     

  11. bilmiyorum ama içimde bir şey gs 2-1 diyo kaç gündür maçı düşününce

    önceki maçta da 2-1 ya da 3-2 demiştim 3-2 çıkmıştı
     
  12. bende öyle düşünüyorum
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
21/11/2018 - 07:16