Galatasaray - Manisaspor : 1-0

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
India

India

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray - Manisaspor : 1-0


Spor Toto Süper Lig'de Galatasaray, ilk devrenin son maçında 10 kişilik Manisaspor'u 1-0 mağlup etti ve ligde 10 yıl aradan sonra devre arasına lider olarak girdi. Sarı-kırmızılı ekibe 3 puanı getiren gol, Selçuk İnan'ın muhteşem frikik golü ile geldi.

Galatasaray: 1 - Manisaspor: 0

Stat: Türk Telekom Arena

Hakemler: Özgür Yankaya, İsmail Şencan, Mehmet Cem Hanoğlu

Galatasaray: Muslera, Eboue, Ujfalusi, Servet Çetin, Hakan Balta, Kazım Kazım, Melo, Selçuk İnan, Emre Çolak, Elmander, Baros

Manisaspor: İlker Avcıbay, Akaminko, Dixon, Hüseyin Tok, Klukowski, Yiğit Gökoğlan, Yiğit İncedemir, Mehmet Güven, Nizamettin Çalışkan, Simpson, İsaac

Gol: Dk. 65 Selçuk (Galatasaray)
 


yakup_281

yakup_281

Üye
Şu gsye bak yaw
 
arslansem

arslansem

Üye
Ve hak ettiğimiz yerde bitiriyoruz ilk yarıyı :oke:
Manisa taş gibi takım.İlk defa izledim ve puan tablosundaki yerinin kesinlikle hakkı olduğunu düşünüyorum.Ayağa hızlı ve seri paslarla oyunu kontrol eden klasik Anadolu takımlarından farklı bir takım hüviyeti var Manisa'da.Hocalarını da futbolcularını da kutluyoruz gerçekten
Ve ligin son haftalarında gümbür gümbür oynayan Gsaray :) aslında tutuk başladık maça fakat bunda Manisa'nın etkisi de büyüktü.Manisa Gsaray ı iyi analiz edipte gelmiş.Açık vermeyerek önde basarak takım halinde savunma takım halinde hücum ettiler.Bu sayede biraz pozisyon açısından kısır bir maç oldu fakat sonuçta Gsaray kazanmasını bildi.
Geçen sene ki enkazı düzeltip yeni takımla böyle işler yapmak her babayiğidin harcı değil.Bunu Fatih Terim'den başkası yapamazdı.Ligin başları sıkıntılıydı fakat son 6 haftadaki galibiyet serisi,son 3 maçta ve 7 deplasmanda gol yememek,son 9 maçta 2,toplamda 17 maçta 11 gol yemek büyük başarıdır.Ligde aldığımız 2 yenilgi biri Belediye ligin açılış maçı maalesef diğeri Anetp maçı hakemlerin katlettiği maç.
Lider kapatmamız hiçbir şey ifade etmiyor.Ligin sonunda ve play off serisinde lider olmamız gerekiyor.Lig arasında eminim 2-3 takviye yapılarak bu takım çok iyi olur :oke:
 
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
ilk yarıyı lider bitirdik güzel
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Devam cimbom
 
fullwar

fullwar

Üye
Bir iki maçıda kaçırmasa (az daha kassalardı) fark atardı zaten.
 
arslansem

arslansem

Üye
Fatih Terim yapmaz bunu.Trabzon'a istesek 5 atardık ama 55'ten sonra maçı bitirdik
 

aseu_39

Üye
tebrikler tum cimbomlular
 
arslansem

arslansem

Üye
:tşk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt