Aziz™
Üye
Galatasaray için hazırlanan mesajlar
gerçekleri tarih yazar, tarihide galatasaray
herkes fenerli doğacak ama birgün herkes cimbomlu ölecek..
bir gün herkes fenerli olacak , geri kalan 364 gün ise galatasaraylı...
belki iır gün başkaları da süper kupa'yı kazanır.. Ne dersiniz hoş olmaz mı?
cimbomlu arkadaşlar..fenerliler bize müteşekkir..biz olmasak avrupa takımlarını seyredemeyecekler...
1905 te doğdu aşkımız ,sarı kırmızı akar kanımız,cimbombom feda olsun sana canımız ölene kadar hep senin yanındayız
biz alıştık avrupada kupa görmeye, sıra sende fenerbahçe
Bulgaristanda yayla kupası varmış, haydi fenere de bir alkış
avrupa fatihisin galatasaray..türkıyenin gururusun galatasaray.Gökte yıldızsın gönüllerde ay, bu senede şampiyonsun galatasaray..
cimbombom diyerek sana yüz koyduk,sarının yanına kırmızı koyduk,yıllardan beridir hep senin olduk,cimbombom sen bizim herşeyimizsin
cim bom bom'um benim biricik sevgilim, söyle senden başka kimim var benim, seninle ağlarım seninle gülerim, söyle senden başka kimim var benim.
aslan terbiye eden fenerbahçeli taraftarın ne hale geldiğini bırak türkiyeyi dünya gördü. Sen ki küçük bır kanaryasın aslanla uğraşmak senin neyine..
baş koymuşuz cimbombom'un yoluna,sarı kırmızı rengine ölürüm cimbombom.avrupa'da destan yazdı aslanlar,fatih'in aslanlarıyla kükresin cimbombom!
istersen eğlenelim davullarla zurnalarla. istersen girişelim zincirlerle sopalarla...
yerlerde süründük, çok gece uyumadık, stadın önünde betonda yattık, stadlarda ismim, kalelerde resmim, vazgeçtım hayattan galatasaray'ım için, öyle bir sevda ki tarif edilemez, kalplere yazmışız, inan hiç silinmez, dünya hep dönüyor, ömrümüz bitiyor, galatasaray sevgisi bizde hiç bitmiyor!
nasıl ki bu milletin tacıdır yıldızla ay,yüksel taa arşa kadar şanlı galatasaray
sapsarıyla kırmızı kalbimizin yıldızı ,şampiyon ol cimbombom al bizim canımızı
fenerli olmak ayıp değil, yeterki çaktırma..
adana ceyhan herkes cimbomlu hade sende uyan ..
kalplerde yıldız,gönüllerde ay, şampiyonsun galatasaray
herkes fenerli doğacak ama birgün herkes cimbomlu ölecek..
bir gün herkes fenerli olacak , geri kalan 364 gün ise galatasaraylı...
belki iır gün başkaları da süper kupa'yı kazanır.. Ne dersiniz hoş olmaz mı?
cimbomlu arkadaşlar..fenerliler bize müteşekkir..biz olmasak avrupa takımlarını seyredemeyecekler...
1905 te doğdu aşkımız ,sarı kırmızı akar kanımız,cimbombom feda olsun sana canımız ölene kadar hep senin yanındayız
biz alıştık avrupada kupa görmeye, sıra sende fenerbahçe
Bulgaristanda yayla kupası varmış, haydi fenere de bir alkış
avrupa fatihisin galatasaray..türkıyenin gururusun galatasaray.Gökte yıldızsın gönüllerde ay, bu senede şampiyonsun galatasaray..
cimbombom diyerek sana yüz koyduk,sarının yanına kırmızı koyduk,yıllardan beridir hep senin olduk,cimbombom sen bizim herşeyimizsin
cim bom bom'um benim biricik sevgilim, söyle senden başka kimim var benim, seninle ağlarım seninle gülerim, söyle senden başka kimim var benim.
aslan terbiye eden fenerbahçeli taraftarın ne hale geldiğini bırak türkiyeyi dünya gördü. Sen ki küçük bır kanaryasın aslanla uğraşmak senin neyine..
baş koymuşuz cimbombom'un yoluna,sarı kırmızı rengine ölürüm cimbombom.avrupa'da destan yazdı aslanlar,fatih'in aslanlarıyla kükresin cimbombom!
istersen eğlenelim davullarla zurnalarla. istersen girişelim zincirlerle sopalarla...
yerlerde süründük, çok gece uyumadık, stadın önünde betonda yattık, stadlarda ismim, kalelerde resmim, vazgeçtım hayattan galatasaray'ım için, öyle bir sevda ki tarif edilemez, kalplere yazmışız, inan hiç silinmez, dünya hep dönüyor, ömrümüz bitiyor, galatasaray sevgisi bizde hiç bitmiyor!
nasıl ki bu milletin tacıdır yıldızla ay,yüksel taa arşa kadar şanlı galatasaray
sapsarıyla kırmızı kalbimizin yıldızı ,şampiyon ol cimbombom al bizim canımızı
fenerli olmak ayıp değil, yeterki çaktırma..
adana ceyhan herkes cimbomlu hade sende uyan ..
kalplerde yıldız,gönüllerde ay, şampiyonsun galatasaray
bir teşekkür yeterli...


