Galatasaray için hazırlanan mesajlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Aziz™

Aziz™

Üye
Galatasaray için hazırlanan mesajlar
gerçekleri tarih yazar, tarihide galatasaray

herkes fenerli doğacak ama birgün herkes cimbomlu ölecek..

bir gün herkes fenerli olacak , geri kalan 364 gün ise galatasaraylı...

belki iır gün başkaları da süper kupa'yı kazanır.. Ne dersiniz hoş olmaz mı?

cimbomlu arkadaşlar..fenerliler bize müteşekkir..biz olmasak avrupa takımlarını seyredemeyecekler...


1905 te doğdu aşkımız ,sarı kırmızı akar kanımız,cimbombom feda olsun sana canımız ölene kadar hep senin yanındayız

biz alıştık avrupada kupa görmeye, sıra sende fenerbahçe
Bulgaristanda yayla kupası varmış, haydi fenere de bir alkış

avrupa fatihisin galatasaray..türkıyenin gururusun galatasaray.Gökte yıldızsın gönüllerde ay, bu senede şampiyonsun galatasaray..

cimbombom diyerek sana yüz koyduk,sarının yanına kırmızı koyduk,yıllardan beridir hep senin olduk,cimbombom sen bizim herşeyimizsin

cim bom bom'um benim biricik sevgilim, söyle senden başka kimim var benim, seninle ağlarım seninle gülerim, söyle senden başka kimim var benim.

aslan terbiye eden fenerbahçeli taraftarın ne hale geldiğini bırak türkiyeyi dünya gördü. Sen ki küçük bır kanaryasın aslanla uğraşmak senin neyine..

baş koymuşuz cimbombom'un yoluna,sarı kırmızı rengine ölürüm cimbombom.avrupa'da destan yazdı aslanlar,fatih'in aslanlarıyla kükresin cimbombom!

istersen eğlenelim davullarla zurnalarla. istersen girişelim zincirlerle sopalarla...

yerlerde süründük, çok gece uyumadık, stadın önünde betonda yattık, stadlarda ismim, kalelerde resmim, vazgeçtım hayattan galatasaray'ım için, öyle bir sevda ki tarif edilemez, kalplere yazmışız, inan hiç silinmez, dünya hep dönüyor, ömrümüz bitiyor, galatasaray sevgisi bizde hiç bitmiyor!

nasıl ki bu milletin tacıdır yıldızla ay,yüksel taa arşa kadar şanlı galatasaray

sapsarıyla kırmızı kalbimizin yıldızı ,şampiyon ol cimbombom al bizim canımızı

fenerli olmak ayıp değil, yeterki çaktırma..

adana ceyhan herkes cimbomlu hade sende uyan ..

kalplerde yıldız,gönüllerde ay, şampiyonsun galatasaray



bir teşekkür yeterli...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: mekanik, emin27 ve Mehmet


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Çok güzel sağol Aziz:D
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim abim
 
emin27

emin27

Üye
paylaşımın için saol...
 

mekanik

Üye
eline sağlık güzel olmuş...:oke:
 
Aziz™

Aziz™

Üye
rica ederim:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt