Telefon Tavsiyesi G7 mi zenfone 2 mi

    Konu Sahibi
G7 mi zenfone 2 mi
G7 daha kibar duruyor, arayuzu daha guzel, kulanisli. Zenfone 2 ise 4gb ram tek artisi bu diye dusunuyorum, sizce hangisini almaliyim. Kac sene kullanabilirim bu cihazlari ?
 
Kaç sene kullanıcağına sen karar verirsin. Cihazı düşürmezsin,son model takıntın yoktur 4 yılda gider.
 
    Konu Sahibi
zenfone çok kötü duruyo ya, kalas gibi telefon, arayüzü hoş degil. Aklıma takılan 2gb ile 4 gb ram arasında fazla bi fark olur mu ?
 
Performance farkı var birkere. rami bırak işlemci farkını görürsün. Bütçe ver böyle olmaz
 
Xperia c4 bak. Meizu m1 note bak. G7 sadece batarya için alınabilir. Ağır oyunlar oynucaksan tavsiye etmem
GALAXY a5 ede bak
 

mrzstyl

Üye
tabiki de zenfone 2 4gb ram olanını alırsan daha da iyi olur tabi
 
    Konu Sahibi
Oyun fazla oynamiyorum, evet sarj onemli benim icin. Sanirim g7 alacagim . Ya da biraz daha para biriktirip meizu mx4pro alabilirim. Ne zaman cikacak biliyor musunuz ?
 
    Konu Sahibi
Fiyati 1509 du sanirim. Nereden alabiliriz, internet uzerinden mi hala ? Vatana gelecek diye bisey okumustum dogru mu ?
 
1350 liraydı sanırım digital markette ama stokta yok. N11 de 1389 lira
 
    Konu Sahibi
2 gb ram ile 4 gb ram arasinda fazla fark var mi? Biyerde okumustum zenfone2 nin 2gb ramlisi 4 gb ramlisinden daha stabilmis.
 

Invoke

Üye
Türkiyede 2GB Ramli versiyonu yok zaten. Hepsi 4GB Ram. 16GB'lık olanı 1100, 32GB 1300, 64GB 1500 lira.
 
    Konu Sahibi
Oyunlarda g7 ile zonfone2 arasinda fazla fark var mi ? 4gb ram olabilir ama islemci acisindan ?
 
Bir android telefonun ömrü genellikle altını çizerim... 2 sene ömrü oluyormuş genel olarak konuşuyorum ve android için o yüzden G7 çok şık ve çok güzel bir telefon bence onu al 2 sene sonra daha yeni ve güncel bir cihaz alırsın...