Yardım G2 den 4s e geçmek

Sponsorlu Bağlantılar

wampirus45

Üye
    Konu Sahibi
G2 den 4s e geçmek
Merhabalar başlıktan da anlaşılacağı üzere g2 den 4s e geçmek istiyorum. Androidden gerçekten çok sıkıldım. Bir de ios deneyeyim istiyorum. Sizce çok mu saçma bir karar olur? Başıma bela mı alırım yoksa?
 


tdd46

tdd46

Üye
kesinlikle hayır. Ne batarya gidiyor. Ne de performans.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Aşırı saçma ve mantıksız
 
reflex

reflex

Üye
Bunu düşündüysen ve aklından geçirdiysen bence geç acı çek ağla g2 diye ondan sonra android den hiç sıkılmican geç sen geç
 
turancen

turancen

Üye
Bırak arkadaş geçsin, ios acısı neymiş o zaman anlar :D ondan sonra koşar adımla androide geri döner
istediğin an mp3 atamazsın
her istediğini paylaşamazsın
kafana göre widget kısayol hiçbişey ekrana ekleyemezsin
 
boran9999

boran9999

Üye
Androidten sıkıldınızsa ios size oldukca saçma gelecektir. Tavsiye etmem
 
Son düzenleme:
mrzstyl

mrzstyl

Üye
Attan inip eşeğe binmek gibi birşey olur heralde :hmmm :evet:
 
0MG90

0MG90

Üye
4S geçmek çok saçma olur. Hiç değilse 5S'e geçin.
 
Enes

Enes

Üye
g2 den sonra 5s bile minyatür gibi gelebilir. 4s i hiç konuşmuyorum bile.
 

wampirus45

Üye
    Konu Sahibi
Bu kadar mı kötü bir tercih olur ya :)
 
theeternal

theeternal

Üye
geçme geççeksen en az 5 e geç bari
 
seco_can_can

seco_can_can

Üye
aynen 5 veya 5s mantıklı olur
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
en az 5 g2 veriyorsan bari 4s gibi çok eski birşey alma haklı bir takas yap
 
Enes

Enes

Üye
4s i g2 ye batarya diye takarsın :)
 

wampirus45

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar :)
 
3onur5

3onur5

Üye
4s yerine iphone 5 alabilirsin 5 te daha rahat edersin bence geçilebilir g2den 4s veya 5 e
 
karayel90

karayel90

Üye
Android'den iOS'a geçmek=Attan inip eşeğe binmek :)
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Olay at eşek mevzusu değil arkadaşlar her sistemin artıları olduğu gibi eksi yönleri de olabiliyor.eğer bir değişiklik istiyorsan birde wp yi incele derim ben.Lumia cihazlar hem daha güncel hem de daha uygun ayrıca .
 
0MG90

0MG90

Üye
Olay at eşek mevzusu değil arkadaşlar her sistemin artıları olduğu gibi eksi yönleri de olabiliyor.eğer bir değişiklik istiyorsan birde wp yi incele derim ben.Lumia cihazlar hem daha güncel hem de daha uygun ayrıca .
4S'i iOS 9 ile kullanmadınız sanırım. Sırf bu yüzden 4S kullanıcıları Apple'a dava açtı.
 


Üst Alt