4S'i iOS 9 ile kullanmadınız sanırım. Sırf bu yüzden 4S kullanıcıları Apple'a dava açtı.Olay at eşek mevzusu değil arkadaşlar her sistemin artıları olduğu gibi eksi yönleri de olabiliyor.eğer bir değişiklik istiyorsan birde wp yi incele derim ben.Lumia cihazlar hem daha güncel hem de daha uygun ayrıca .
4S'i iOS 9 ile kullanmadınız sanırım. Sırf bu yüzden 4S kullanıcıları Apple'a dava açtı.

