Telefon Tavsiyesi G2 Almayı Düşünüyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cem720

Üye
    Konu Sahibi
G2 Almayı Düşünüyorum
Geekaphone sitesinde karşılaştırmalar yapıp en iyi telefonun LG G2 olduğuna karar verdim sizce alsam pişman olur muyum? Ya da alabileceğim daha iyi bir telefon var mı?
 

reflex

Üye
Pisman olmassin g2 guzel telefon ama 2014 yilina kadar beklerse ki 2 ay var daha iyileride daha iyi telefonlar cikicak ama yok diyison iyi secim olur
 

Invoke

Üye
G2 uzun süre idare eder. İyi bir seçim, pişman olmazsın.
Pisman olmassin g2 guzel telefon ama 2014 yilina kadar beklerse ki 2 ay var daha iyileride daha iyi telefonlar cikicak ama yok diyison iyi secim olur

Gerek yok, zaten çok daha iyisi çıkmaz, aralarda büyük farklar olmaz. G2 uzun süre ihtiyaçları karşılamaya yetecek bir cihaz.
 

cem720

Üye
    Konu Sahibi
Aslında 2014'de 64 bit telefonlar çıkmaya başlayacak ama çok fark olurmu bilmiyorum.
 
Kardes guzel telefon ama nexus 4'ü de düşünebilirsin.
 

cem720

Üye
    Konu Sahibi
Xperia Z1 almaya karar verdim arkadaşlar sağolun
 
Nexus 5 veya yeni telefonları bekleyebilirsin.
 

cem720

Üye
    Konu Sahibi
G2'nin sdcard desteği olmadığı için xperia istiyorum
 

cem720

Üye
    Konu Sahibi
Neden eyvah dedin ya içime kurt düştü
 

cem720

Üye
    Konu Sahibi
neden eyvah dedin peki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...