"G.Saray'dan 3 puan alacağız"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
"G.Saray'dan 3 puan alacağız"


Kasımpaşa Teknik Direktörü Yılmaz Vural, Turkcell Süper Lig'de 21 Eylül Pazartesi günü Galatasaray ile yapacakları karşılaşmada istedikleri oyunu sahaya yansıtarak, mücadeleden 3 puanla ayrılacaklarına inandığını söyledi.



Vural, Kasımpaşa Kulübü'nün resmi internet sitesinde yer alan açıklamasında, takımlarında bir toparlanma sürecinin yaşandığını ifade ederek, ''Geçen haftaki Gaziantepspor maçı bunun göstergesidir. Galatasaray'da herkes bize kaç gol atacağının hesabını yapıyor. Kimse bizim ne yapacağımızı hesap etmiyor. Bu maçta istediklerimizi sahaya yansıtıp, 3 puanı alacağımıza inanıyorum'' ifadelerini kullandı.

Yılmaz Vural, göreve geldiğinde her 4 maçtan en az 6 puan almayı kendilerine hedef koyduklarını anlatarak, ''Ankaraspor'un ligden düşürülmesiyle bu takımla yapacağımız maçtan 3 puan çıkarmış olduk. Şimdi hedefimizin tutması için Galatasaray ve Kayserispor ile yapacağımız maçların en az birinden 3 puanla ayrılmamız gerekiyor. Umut ediyoruz ki, Galatasaray'dan bu 3 puanı alırız'' diye görüş belirtti. Lacivert-beyazlı takımın ilk 5 maçta henüz puanı bulunmuyor.
 


Consul9

Consul9

Üye
inş. alırsınız :)
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Davay davay...
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Kasımpaşa'dan beklenir:)
 
Atakan

Atakan

Üye
Evet evet mümkün :kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
İkisi de aynı durumdalar..

Biri 5 de 5 diğeri ise 5 de 0 :ehe:ehe

Fazla fark yok sanki Demi sayın Vural....:kop:
 
arslansem

arslansem

Üye
Alırsınız.Ama neyi alırsınız bilemem:ehe
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
öyle demeyin arkadaşlar 2 sene önceki şampiyonluktaki 3 yenilgimizden biri kasımpaşaya ali sami yenedeydi unutmayalım ;)
 

<~STaT!c-X~>

Üye
Demek o kadar emin konuşmuş he?
 
ltfllh

ltfllh

Üye
çok zor mucize gerekli tabi kağıt üstünde
 
emre_1905_gs

emre_1905_gs

Üye
öyle demeyin arkadaşlar 2 sene önceki şampiyonluktaki 3 yenilgimizden biri kasımpaşaya ali sami yenedeydi unutmayalım ;)
o o zamandı şimdi galatasaray çok daha farklı 3 puanı deil 1 puanı bile vermeyiz biz kasımpaşaya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
369
DiaBLoS
DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
412


Üst Alt