"G.Saray Isaksson ile anlaştı"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
    Konu Sahibi
"G.Saray Isaksson ile anlaştı"
İsveçli Isaksson'un menajeri, Galatasaray ile görüşmelerimizde hiç bir sorun yok, perşembe günü İstanbul'a gelebiliriz dedi. İsveç'in Expressen Gazetesi'ne açıklamalarda bulunan Manchester City'de forma giyen kalecinin menajeri, Galatasaray ile Isaksson her konuda anlaştı açıklamasında bulundu.
 


canturgay

canturgay

Üye
all işte son derce gereksiz bi transfer daha
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
yok bu ıyı yıne baska kalecı alacagımız yok zaten
 
dallaspage

dallaspage

Üye
İYİSAKSON Isakkson gereksiz ötesi bi transfer sizin için Bunamış artıq adam elleri titrer Topu Tutarken
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
yaslı ama tecrubelı kalecı..
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
bence cimbomun en iyi kalecisi mondragon'du ama elinden kacirdı isakkson da iyi kaleci en azından boy var ama cibom cok gol yer gibime gelio.......:)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
ben şu andaki kalecilerimizden memnunum.
bu form da devam ederlerse en az 10 sene GS nin kaleci ihtiyacı olmayacaktır:oke:
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
:megafon:oynamaz o adam:D:D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt