G.Saray 06/07 Formaları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
G.Saray 06/07 Formaları







şahsen beğendim ben...ayrica adidasin G.Saraya ugur getirdigine inanirim hep (UEFA,Super Kupa,4 sene ustuste)
 

cllgr

Üye
güzel olmuş bende begendim.dünya kupasındada bu tip forma giyiyorlardı.bugünki arjantin-almanya maçında oldugu gibi.şekli güzel hayırlı ,ugurlu olsun.avrupa maçlarında bilhassa ugur getirir umarım.
 

Haberci

Üye
Bu sezonun formaları geçen senedekilere kıyasla daha şık duruyor.Geçen sene de forma tanıtımına gitmiş forma vermemişlerdi bu sene katılan basın mensublarına birer forma verdiler. Adidas firma yetkilisinden aldığımız duyuma göre 17-18 Temmuzda da Fenerbahçe nin forma tanıtım günü var o daha görkemli olacakmış diyorlar.Ne de olsa 100. yıl forması
 
100 adet yıldız ya da Aziz Yıldırım silüeti bekliyorum Fener'in formalarında... l:
 

Caine

Üye
bende beğendim. özellikle beyaz formalar hoşuma gitti
 
açık maviler hariç çok kral formalar
 
acık mavi kaleci forması
ya sanki kırmızısı biraz daha acılmıs gibi sanki daha acık kırmızı bu bide o beyaz forma keske yakasız olsaydı almanya formasına benzemis o yakayla
bir fenerli olarak formalarınız begendim
bakalım bizim 100.yıl formaları nası olacak hos bisi yaparlarsa durmam alırım hepsinden
3. yıldızı aldıgımızda ole yapmıstım :
 
    Konu Sahibi
evet sari kirmizi cubuklu formada kirmizi cok az acilmis gibi
digerlerinde normal ama
vişne kirmizisi ve koyu sari cok karizmatik duruyo orjin renklerimiz
 

Haberci

Üye
Beyaz formalar daha güzel durmuş.
 

maviss

Üye
Aslan Bunlar Ne Gİyseler YakiŞiiirr
 

D3N1Z

Üye
en üsteki foto'daki orta da duran yeni transfer mi ?
 
beyaz forma süpermis almak gerek simdi bundan bitane
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular