fw'ye tema gömmek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
fw'ye tema gömmek
arkadaşlar fw'ye nasıl tema gömülüyor biri detaylı bir şekilde anlatabilirmi??
 
C6 ya gömmek için Nokia Firmware Editör ile rofsu açıyosun(v01 uzantılıyı)
Daha sonra siscontents ile sis dosyasını ayırıyorsun.(otomatik ayırır seçince 2 klasöre çıkartır zaten gösteriyo nereye koyucağını)
2 tane klasör dosyası çıkar birisi skin diğerini bilmiyorum onları ilgili yerlere atarsın fw de
 
Tepkiler: Copyright^

ALpWaR24

Üye
siscontents e göster temayı dosyaları çıkacak onları nfe ile rofs a atıcaksın
 
Tepkiler: Copyright^
    Konu Sahibi
çok teşekkürler arkadaşlar sağolun yaptım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...